Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Hänger lite på andra forum och här e några funktioner jag saknar här:

- Att man kan få e-post om någon svarar i en tråd som man själv har startat.
- Citation/quote -funktion. Om man vill svara på ett visst inlägg som kanske inte är det senaste i

>Mina favoriter. Att man kan ha en lista med trådar (från olika grupper) som man vill ha under bevakning.

Den här funktionen fylls väl av den lilla flaggan? Om jag vill bevaka en tråd klickar jag på en pyttelilla flaggan bredvid tråden (eller i inläggets

E-post- och quote-funktion önskar jag också.

Favoriter finns redan genom att som sagt klicka i den lilla flaggan.

Vill oxå ha mail och citatfunktion :).

Jag personligen skulle inte vilja använda mig av en mail-funktion så om Olle inför det hoppas jag att det blir ett val att ha den aktiv eller inte.
Citat-funktion har väl diskuterats förr i nån tråd tror jag. Tror motiveringen till varför det ej borde fin

Jag hade inte heller velat ha en mailfunktion. De gula gubbarna sköter ju det åt en om man trycker på hur många diskussionsinlägg man vill ha.. Och massa mail från olika sidor är det värsta jag vet..

Citatfunktion... Jag vet inte. Det spelar inte så sto

Mailfunktionen ska självklart vara valbar precis som den är i alla andra forum. För vissa inlägg är jag mer intresserad av svar än i andra som mest är svammel.

Quote-funktion har diskuterats. Det skulle bli snyggare med en sådan funktion, men missbrukas

Jag igen! TS... trådstartaren...

Det här med mailfunktion kan jag uppleva är bra på andra forum om man startat en tråd som sen dör av några veckor och sen plötsligt får man ett svar igen. Skulle jag inte se om jag inte fick mail då.

Det här med flaggorn

Du kan iofs klicka i flaggan vid ett inlägg men det är hela tråden som flaggas ändå.
Alla flaggade trådar läggs i en lista som du ser när du klickar på länken olästa inlägg (oavsett om du har några olästa inlägg eller ej). Listan med flaggade trådar ligge

Malin: Jovisst skulle du se om en tråd fick ett nytt inlägg efter flera veckor. Då, precis osm nu skulle det ju stå t.ex 5 diskussionsinlägg i det blå fältet högst upp på sidan. Däremot kanske det finns folk som inte loggar in här om de inte vet att de få

12