Quote from Björn Eriksson on 11 December 2007, 23:48Apropå citat-funktion så skulel det för mig räcka om det fanns en knapp efetr varje inlägg som man kan trycka om man vill svara på ett specifikt inlägg. Då skulle det synas tex
Ella" matkostblabla" svar på Jonas inlägg nr 22
tex.
Förstår ni hur jag menar?
Apropå citat-funktion så skulel det för mig räcka om det fanns en knapp efetr varje inlägg som man kan trycka om man vill svara på ett specifikt inlägg. Då skulle det synas tex
Ella" matkostblabla" svar på Jonas inlägg nr 22
tex.
Förstår ni hur jag menar?
Quote from Funbeat user on 12 December 2007, 12:33Ella: Om man trycker ctrl + N så får man upp samma sida i ett nytt fönster. Då kan man svara i det ena och läsa vad man svarar på i det andra.
Ella: Om man trycker ctrl + N så får man upp samma sida i ett nytt fönster. Då kan man svara i det ena och läsa vad man svarar på i det andra.
Quote from Björn Eriksson on 12 December 2007, 12:42Jo, det vet jag ju, men lite bökigt tycker jag allt att det är, i onödan. Många sidor uppe ändå som det är 🙂
Jo, det vet jag ju, men lite bökigt tycker jag allt att det är, i onödan. Många sidor uppe ändå som det är 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2007, 13:18Ja, jag vet inte... jag kanske inte har fattat det här med flaggorna?
Sen så står det "Olästa: 2349 diskussionsinlägg" på min sida, och då nollställde jag ändå ganska nyligen - så det är ju inte mycket hjälp.
Ja, jag vet inte... jag kanske inte har fattat det här med flaggorna?
Sen så står det "Olästa: 2349 diskussionsinlägg" på min sida, och då nollställde jag ändå ganska nyligen - så det är ju inte mycket hjälp.
Quote from Funbeat user on 12 December 2007, 13:20nu kan du ju markera trådar som ointresanta. och kanske til och med gå ur grupper du inte är intreserad av.
nu kan du ju markera trådar som ointresanta. och kanske til och med gå ur grupper du inte är intreserad av.
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 16:48E-postbevakning vore trevligt att kunna välja.
Men citat ... jag använder gärna den funktioner, men jag har sett så många skräckgrejer där det är citat på citat på citat - MED BILDER som visas om och om igen i citaten ... så det finns skäl att vara försi
E-postbevakning vore trevligt att kunna välja.
Men citat ... jag använder gärna den funktioner, men jag har sett så många skräckgrejer där det är citat på citat på citat - MED BILDER som visas om och om igen i citaten ... så det finns skäl att vara försi
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 18:18högerklicka och sen kopiera funkar väl bra. eller?
håller med ling om att citat knapp gör att allt blir väldigt långt och omständigt.
vem orkar läsa då liksom
högerklicka och sen kopiera funkar väl bra. eller?
håller med ling om att citat knapp gör att allt blir väldigt långt och omständigt.
vem orkar läsa då liksom