Quote from Guest on 17 July 2011, 11:55Hej alla löpare, och ni andra ikke löpare så klart! 🙂
jag har kollat runt en hel del på nya löparskor och fastnade för Ecco biom "sorten"
Jag landra på framfoten, är van löpare och jag tror dessa skulle passa mig väldigt bra.
Men nu är frågan....VART H
Hej alla löpare, och ni andra ikke löpare så klart! 🙂
jag har kollat runt en hel del på nya löparskor och fastnade för Ecco biom "sorten"
Jag landra på framfoten, är van löpare och jag tror dessa skulle passa mig väldigt bra.
Men nu är frågan....VART H
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 12:05När jag var nyfiken på dem i våras besökte jag just Ecco-butiken. De hade mest "fritidsskomodellerna" och hänvisade mig till Intersportbutiken när det gällde löparmodellerna. De hade inte hunnit få in några då, men jag tolkade det som att de skulle salufö
När jag var nyfiken på dem i våras besökte jag just Ecco-butiken. De hade mest "fritidsskomodellerna" och hänvisade mig till Intersportbutiken när det gällde löparmodellerna. De hade inte hunnit få in några då, men jag tolkade det som att de skulle salufö
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 13:09Kolla w-r-t på Mölndalsvägen mitt emot maxi, är du medlem på jogg har jag för mig det finns rabatter att hämta oxå.
Kolla w-r-t på Mölndalsvägen mitt emot maxi, är du medlem på jogg har jag för mig det finns rabatter att hämta oxå.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 14:42Jag köpte mina på Team Sportia i Stenungsund!
Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med dem. Så pass mycket att jag helst skulle vilja ha dem även som vardagssko!
Jag köpte mina på Team Sportia i Stenungsund!
Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med dem. Så pass mycket att jag helst skulle vilja ha dem även som vardagssko!
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 16:57Jag är på Norbotten. Jag beställer de till Intersport Haparanda. Själv bor på Övertorneå. Har Sprungit nu fyra år och ska snart beställa nya i gen. Har två par med skin belägg som jag springer på vinter och tygn belägg som jag använder sommaren och inomhu
Jag är på Norbotten. Jag beställer de till Intersport Haparanda. Själv bor på Övertorneå. Har Sprungit nu fyra år och ska snart beställa nya i gen. Har två par med skin belägg som jag springer på vinter och tygn belägg som jag använder sommaren och inomhu
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 22:51Jag arbetar i en Intersport butik. Så vitt jag vet så finns inga planer på att de skall beställas in för hela kedjan, det sker i så fall på varje butiks egen initiativ. Däremot skulle jag tro att det inte skulle vara några problem att beställa dem, annat
Jag arbetar i en Intersport butik. Så vitt jag vet så finns inga planer på att de skall beställas in för hela kedjan, det sker i så fall på varje butiks egen initiativ. Däremot skulle jag tro att det inte skulle vara några problem att beställa dem, annat
Quote from Lars Mörrby on 18 July 2011, 09:34Inte helt säker, men jag tror jag sett dem på Stadium XL i Sisjön.
Inte helt säker, men jag tror jag sett dem på Stadium XL i Sisjön.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 13:09Då blir det även att kolla intersport och kanske även stadium. Stenungsund ligger inte så långt bort heller ju. Iaf inte för ett par löparskor 😀
Tack så jätte mycket för all hjälp!
Då blir det även att kolla intersport och kanske även stadium. Stenungsund ligger inte så långt bort heller ju. Iaf inte för ett par löparskor 😀
Tack så jätte mycket för all hjälp!
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 13:21Konfirmerade idag att det inte var några prolem att få tag i dem i en intersportbutik. Man får räkna med 1-2v leverans bara.
Konfirmerade idag att det inte var några prolem att få tag i dem i en intersportbutik. Man får räkna med 1-2v leverans bara.
Quote from Lars Mörrby on 20 July 2011, 10:13Vill du ha ta un utflykt så hade Intersport i Falkenberg Biom förra året. Ring och kolla innan du åker. Men Stadium XL är närmare...
Vill du ha ta un utflykt så hade Intersport i Falkenberg Biom förra året. Ring och kolla innan du åker. Men Stadium XL är närmare...