Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vet inte om denna varit uppe tidigare men jag saknar funktionen att kunna editera kommentarer man gör i andras träningspass. allt för ofta har jag skickat iväg dubbelpost eller ännu fler med samma text för att internet laggat. Har man dessutom stavat fel

Man ska stå för det man skriver.

Klart man ska, men om man vill rätta till nåt som blev fel av misstag så är det ju bra.

Då går det att skriva ett nytt inlägg.

Eftersom mina tangentbordsfingrar är snabbare än min hjärna (därmed inte sagt att fingrarna är särskilt snabba), så saknar jag också editeringsfunktionen just av det skälet som David anger - alltså för att kunna stå för vad jag skriver så behöver jag ibla

Men det finns ett antal som håller på att editera i efterhand när deras intellekt har kommit till korta. Då blir svaren väldigt underliga i efterhand.
Ingen vill väl att man ska tvingas kopiera deras underliga tillkortakommande även i svaren?!

Ja, det håller jag med om. Som tilläggsönskemål vore det därför bra att få en stämpel på att ett inlägg/en kommentar har redigerats, helst med tid och datum.

Det är ju ändå så många som skriver dålig svenska så redigeringsfunktionen kan tagas bort helt o hållet.

Lika positiv som vanligt David!

För mig som liter av dyflosexi er dät brra ömm mann konde endre fälstevadä ård i efterhnnd. Sär so ila yt.

😉

Ja, det gick ju bra.