Quote from Guest on 8 May 2011, 20:03Startar vid Edsbergs slott så nånstans längst söderut vore det bra om man kunde fylla på vattenflaskan, är det smidigt att göra det tex nånstans vid Bergshamra IP eller nåt?
Nån som vet?//A
Startar vid Edsbergs slott så nånstans längst söderut vore det bra om man kunde fylla på vattenflaskan, är det smidigt att göra det tex nånstans vid Bergshamra IP eller nåt?
Nån som vet?
//A
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:13Danderydsvallens IP brukar funka, förvånansvärt ofta! Även vintertid då isbanan gör att omklädningsrum osv håller öppet. Toa + vattenpåfyllning, great!
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vkiid=SooTKVIBDfir/Ek6FKf4Kg==&vad=Danderydsvallen+Idrottspla
Danderydsvallens IP brukar funka, förvånansvärt ofta! Även vintertid då isbanan gör att omklädningsrum osv håller öppet. Toa + vattenpåfyllning, great!
Quote from Jonny Persson on 8 May 2011, 20:16Danderyds Sjukhus har jag smitit in på någon gång. Sen har jag varit med om att medlöpare har nödhandlat dricka i kiosken vid T-banan.
Danderyds Sjukhus har jag smitit in på någon gång. Sen har jag varit med om att medlöpare har nödhandlat dricka i kiosken vid T-banan.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:18Lite för nära mål, men det kan ju behövas en andra påfyllning om det är varmt, tack!
Fler förslag?
//A
Lite för nära mål, men det kan ju behövas en andra påfyllning om det är varmt, tack!
Fler förslag?
//A
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:20Oj, ett till svar!
Jag sjukhuset såklart.men det ligger också lite på sluttampen,finns det inget bra på sydvästra stranden?
(Kommer ihåg att lägga en hundring i töpartightsen ICE...)//A
Oj, ett till svar!
Jag sjukhuset såklart.men det ligger också lite på sluttampen,finns det inget bra på sydvästra stranden?
(Kommer ihåg att lägga en hundring i töpartightsen ICE...)
//A
Quote from Jonny Persson on 8 May 2011, 20:29Sluttamp eller inte blir ju beroende åt vilket håll du springer. 🙂 Vid Ulriksdals Slott finns det allmänna toaletter där du kan fylla om du springer när det är öppet. Det har vi utnyttjat på helger.
Sluttamp eller inte blir ju beroende åt vilket håll du springer. 🙂 Vid Ulriksdals Slott finns det allmänna toaletter där du kan fylla om du springer när det är öppet. Det har vi utnyttjat på helger.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:34Jo, det är klart. Men min hjärna tänker att jag ska springa motsols och om jag gör tvärt om springer jag nog vilse! 😀
Får se då om de allmänna toaletterna har öppet en helt vanlig vardagmorgon...
//A
Jo, det är klart. Men min hjärna tänker att jag ska springa motsols och om jag gör tvärt om springer jag nog vilse! 😀
Får se då om de allmänna toaletterna har öppet en helt vanlig vardagmorgon...
//A
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:08Och Sollentuna-vallen förstås!
En bit "in" på idrottsplatsområdet finns de allra bästa toaletterna, en "sidodörr" i samma hål som ismaskinen använder för att åka in och ut ur stora ishallen, iallafall, den där lilla "inbuktningen" i byggnadens vägg innehå
Och Sollentuna-vallen förstås!
En bit "in" på idrottsplatsområdet finns de allra bästa toaletterna, en "sidodörr" i samma hål som ismaskinen använder för att åka in och ut ur stora ishallen, iallafall, den där lilla "inbuktningen" i byggnadens vägg innehå
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:15Bra, nu har vi i princip täckt in hela slingan!
Funbeatare är bäst!
//A
Bra, nu har vi i princip täckt in hela slingan!
Funbeatare är bäst!
//A
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:16Haha, och vad kan man mer säga; våga byta håll på rundan om det maximerar nyttjandet av bra vattenhål 😉
Haha, och vad kan man mer säga; våga byta håll på rundan om det maximerar nyttjandet av bra vattenhål 😉