Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Startar vid Edsbergs slott så nånstans längst söderut vore det bra om man kunde fylla på vattenflaskan, är det smidigt att göra det tex nånstans vid Bergshamra IP eller nåt?
Nån som vet?

//A

Danderydsvallens IP brukar funka, förvånansvärt ofta! Även vintertid då isbanan gör att omklädningsrum osv håller öppet. Toa + vattenpåfyllning, great!

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vkiid=SooTKVIBDfir/Ek6FKf4Kg==&vad=Danderydsvallen+Idrottspla

Danderyds Sjukhus har jag smitit in på någon gång. Sen har jag varit med om att medlöpare har nödhandlat dricka i kiosken vid T-banan.

Lite för nära mål, men det kan ju behövas en andra påfyllning om det är varmt, tack!

Fler förslag?
//A

Oj, ett till svar!
Jag sjukhuset såklart.men det ligger också lite på sluttampen,finns det inget bra på sydvästra stranden?
(Kommer ihåg att lägga en hundring i töpartightsen ICE...)

//A

Sluttamp eller inte blir ju beroende åt vilket håll du springer. 🙂 Vid Ulriksdals Slott finns det allmänna toaletter där du kan fylla om du springer när det är öppet. Det har vi utnyttjat på helger.

Jo, det är klart. Men min hjärna tänker att jag ska springa motsols och om jag gör tvärt om springer jag nog vilse! 😀

Får se då om de allmänna toaletterna har öppet en helt vanlig vardagmorgon...

//A

Och Sollentuna-vallen förstås!
En bit "in" på idrottsplatsområdet finns de allra bästa toaletterna, en "sidodörr" i samma hål som ismaskinen använder för att åka in och ut ur stora ishallen, iallafall, den där lilla "inbuktningen" i byggnadens vägg innehå

Bra, nu har vi i princip täckt in hela slingan!

Funbeatare är bäst!
//A

Haha, och vad kan man mer säga; våga byta håll på rundan om det maximerar nyttjandet av bra vattenhål 😉

12