Quote from Guest on 14 August 2009, 19:57Hej,
Jag kommer framöver (pga livet...) att ha mycket mindra tid att träna varannan vecka... Någon som har förslag/tips på hur jag ska lägga upp min träning för att träna effektivare istället för den mängd som jag är van vid? När ni nu tittar på min histo
Hej,
Jag kommer framöver (pga livet...) att ha mycket mindra tid att träna varannan vecka... Någon som har förslag/tips på hur jag ska lägga upp min träning för att träna effektivare istället för den mängd som jag är van vid? När ni nu tittar på min histo
Quote from Urban Nilsson on 14 August 2009, 20:0730 grymt effektiva minuter på lunchen ger mer än man tror.
30 grymt effektiva minuter på lunchen ger mer än man tror.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:13Gissar jag rätt om jag antar att du är lite mer "låst hemma"?
Jag föreslår i så fall en roddmaskin som du kan ha hemma framför TVn. Komplettera den med armhävningar så har du en allsidig och bra träning.
Roddmaskinen har bara en nackdel - den måste an
Gissar jag rätt om jag antar att du är lite mer "låst hemma"?
Jag föreslår i så fall en roddmaskin som du kan ha hemma framför TVn. Komplettera den med armhävningar så har du en allsidig och bra träning.
Roddmaskinen har bara en nackdel - den måste an
Quote from ellen olsson on 14 August 2009, 20:26http://www.furman.edu/first/fmtp.htm
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:38Jag stod en gång inför samma problem, men med lite smartness så går det att fixa bättre än man kan tro initialt.
Daniel är inne på rätt spår. Nyckeln är att hitta tid för träning i vardagsschemat. Morgon, lunch, och kväll ska analyseras. Jag själv är sj
Jag stod en gång inför samma problem, men med lite smartness så går det att fixa bättre än man kan tro initialt.
Daniel är inne på rätt spår. Nyckeln är att hitta tid för träning i vardagsschemat. Morgon, lunch, och kväll ska analyseras. Jag själv är sj
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 00:08Jag har haft fri tillgång till gym dygnet runt på mitt jobb (där jag även jobbat skift) och det går även bra att ta ett hårt gympass vid midnatt och sen somnar man ovaggad och vaknar piggare än vanligt. Tadaaah!
Om det är barn som gör dig "mer låst" vara
Jag har haft fri tillgång till gym dygnet runt på mitt jobb (där jag även jobbat skift) och det går även bra att ta ett hårt gympass vid midnatt och sen somnar man ovaggad och vaknar piggare än vanligt. Tadaaah!
Om det är barn som gör dig "mer låst" vara
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:11När vi fick barn så fick en roddmaskin och en Orbitrek flytta in. (t+)
När vi fick barn så fick en roddmaskin och en Orbitrek flytta in. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 13:56Jag har oxå ojämnt med tid att träna. Skulle vilja har lagom tid varje dag, men oxå pga levet det bli varann vecka. Jag försöka köra lite dubbel pass dom lediga dagar, men det är jobb och träning som jag vill "ta igen". Särskilt över sommar har jag luck
Jag har oxå ojämnt med tid att träna. Skulle vilja har lagom tid varje dag, men oxå pga levet det bli varann vecka. Jag försöka köra lite dubbel pass dom lediga dagar, men det är jobb och träning som jag vill "ta igen". Särskilt över sommar har jag luck