Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEfter Saucony grid type A5?
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar verkligen A5, men de är ju rätt svåra att få tag i nuförtiden. Vill gärna ha en modell som är så lik som möjligt.
Ni som har gått över till A6, var ni nöjda? Jag har bara provat att gå lite i dem i butiken, men de kändes lite svampiga jämfört m

Jag har precis samma problem. Jag har slitit ut två par A5 men A6 känns inte lika bra. De som jag testade var visserligen lite för stora men hade inte samma känsla som A5.

Brooks T7 racer? Den har jag. Riktigt skön och snabb. Inte så svampig. Har dock inte testat A5, men jag tror att dom är snarlika.

Tack för tipsen. Ja efter lite mer läsning verkar Brooks T7 lämpliga, halkade också in på Asics gel hyperspeed 6 som verkar tillhöra samma kategori som A5 och T7, fast kanske inte lika hårda.

Hyperspeed är en av mina nya favoriter, ihop med PureConnect och Lunaracer. Dom kan jag dra ett par vanliga mil med, där jag tycker att Hagio och Fastwitch blir lite hårda för ett par vanliga mängd-mil.

Jag är dock avsevärt långsammare och med största sa

PureConnect är den ultimata maraskon! Underbar.

Ju längre desto tyngre 🙂 men med 71kg/188cm är man inte så stor.

Jag är egentligen ute efter mycket lätta skor som ska användas på högst 10 km,
för längre distanser blir det oftast lite tyngre Adidas AdiZero Adios 2.

Asics Piranha SP 5 verkar också

Överväger att pensionera A5:orna till förmån för Salming Race. Kör båda parallellt ett tag, medan jag vänjer mig vid de nya skorna men sen får mina älskade A5:or vila. De håller på att falla sönder i sömmarna så det är hög tid nu.

http://store.salming.co

Mizuno Hitogami gillar jag.