Quote from Guest on 30 July 2009, 12:21Hej!
Tänkte börja jogga till jobbet och skulle gärna vilja ha tips av er gällande vilka ryggsäckar som är bra och vad jag ska titta efter/prioritera? Den ska vara liten och nätt men det ska ändå gå att få ner lite kläder och någon sko i den. Får gärna pa
Hej!
Tänkte börja jogga till jobbet och skulle gärna vilja ha tips av er gällande vilka ryggsäckar som är bra och vad jag ska titta efter/prioritera? Den ska vara liten och nätt men det ska ändå gå att få ner lite kläder och någon sko i den. Får gärna pa
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 12:31Räcker det med en sko? 😉
Salomon, OMM (f.d. KIMMLite) och Inov-8 har jag goda erfarenheter av. Hagröfs har jag mindre goda erfarenheter av...
Räcker det med en sko? 😉
Salomon, OMM (f.d. KIMMLite) och Inov-8 har jag goda erfarenheter av. Hagröfs har jag mindre goda erfarenheter av...
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 12:33Tack för tipset 🙂
Ha ha nä två skor får det nog bli 🙂 Vart köper jag den där salomon då? Vet du det?
Tack för tipset 🙂
Ha ha nä två skor får det nog bli 🙂 Vart köper jag den där salomon då? Vet du det?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:22Jag har precis köpt en Osprey Talon 22, fungerar kanon vid löpning, rullisar och cykling. Rymmer det du vill.
Jag har precis köpt en Osprey Talon 22, fungerar kanon vid löpning, rullisar och cykling. Rymmer det du vill.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:36Haglöfs löparrygga som Löplabbet har är också väldigt bra. Flexibel korsryggsrem gör att den löper fritt när man springer utan att tappa den åtsmitande känslan. Klart bra tycker jag. jag springer med den förra modellen och hustrun med den senaste och båda
Haglöfs löparrygga som Löplabbet har är också väldigt bra. Flexibel korsryggsrem gör att den löper fritt när man springer utan att tappa den åtsmitande känslan. Klart bra tycker jag. jag springer med den förra modellen och hustrun med den senaste och båda
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 15:31Eftersom jag råkar vara begåvad (?) med en Haglöfs Outlet där jag bor så undrar jag nu lite nyfiket vad det är för negativa erfarenheter som Fredrik haft av deras löparryggor?
Eftersom jag råkar vara begåvad (?) med en Haglöfs Outlet där jag bor så undrar jag nu lite nyfiket vad det är för negativa erfarenheter som Fredrik haft av deras löparryggor?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 15:53De ryggsäckar jag haft bäst erfarenhet av är
OMM Classic Marathon (25-32l beroende på rygglängd). De har även en midre modell på 10l
Salomon Raid Revo (Har dock inte haft denna säcken sen min senaste gick sönder)
De ryggsäckar jag haft bäst erfarenhet av är
OMM Classic Marathon (25-32l beroende på rygglängd). De har även en midre modell på 10l
Salomon Raid Revo (Har dock inte haft denna säcken sen min senaste gick sönder)
Quote from Bjarne Lewin on 30 July 2009, 16:23Som tjej är det viktigt att prova och provspringa ryggsäcken. All löpningsutrustning är utvecklad till män... :@
Jag har en haglöfs minsta rygga, köpt och provsprungen(med liknande last som jag skulle använda den till) på löplabbet. En underbar tjej i pe
Som tjej är det viktigt att prova och provspringa ryggsäcken. All löpningsutrustning är utvecklad till män... :@
Jag har en haglöfs minsta rygga, köpt och provsprungen(med liknande last som jag skulle använda den till) på löplabbet. En underbar tjej i pe
Quote from ellen olsson on 30 July 2009, 16:55De Haglöfssäckar jag använt har varit sladdrigare och tyngre. Det är nästan en bedrift att få en sladdrigare säck tyngre men Haglöfs har haft dille på att vräka på en massa onödiga fickor och annat mög.
De kanske har blivit bättre de två senaste åren men
De Haglöfssäckar jag använt har varit sladdrigare och tyngre. Det är nästan en bedrift att få en sladdrigare säck tyngre men Haglöfs har haft dille på att vräka på en massa onödiga fickor och annat mög.
De kanske har blivit bättre de två senaste åren men
Quote from Elias Engqvist on 30 July 2009, 17:54Här är en bra site för löparryggor: http://www.litepac.com/index.php?page=/shopping.php?gid=6
Här är en bra site för löparryggor: http://www.litepac.com/index.php?page=/shopping.php?gid=6