Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:13Det fodras ett målskynke för att maxpuls ska kunna påvisas.
Det fodras ett målskynke för att maxpuls ska kunna påvisas.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:18Håller med, mätte VO2Max på löpband, hade då maxpuls 181. Under löpning mot andra har jag varit upp i 185, på spinningcykel runt 190. Spinning blir väldigt varmt så jag gissar att det gör några slag.
Håller med, mätte VO2Max på löpband, hade då maxpuls 181. Under löpning mot andra har jag varit upp i 185, på spinningcykel runt 190. Spinning blir väldigt varmt så jag gissar att det gör några slag.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 13:14Det där med att man kan nå högre maxpuls vid värme är nys.
Att pulsen är högre (för ett givet arbete) i värme är nog sant, men organismen måste trivas också för att ge sitt yttersta.
Ett målskynke triggar vissa.
Det där med att man kan nå högre maxpuls vid värme är nys.
Att pulsen är högre (för ett givet arbete) i värme är nog sant, men organismen måste trivas också för att ge sitt yttersta.
Ett målskynke triggar vissa.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 13:15Nu vet jag att det fodras en axel vid min sida också.
Nu vet jag att det fodras en axel vid min sida också.
Quote from Lena O on 10 May 2010, 13:15nys?
nys?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 13:17Hemlängtan o dålig mage triggar vissa, alla är vi olika.
Hemlängtan o dålig mage triggar vissa, alla är vi olika.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 14:50Nådde Ferrar maxpuls igår måntro ?
Nådde Ferrar maxpuls igår måntro ?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 15:43Hur hög max puls kan man ha? Köpte en pulsklocka för ca 3 veckor sedan och på första pass uppnåde jag 197 som max. Är förtillfället inte speciellt bra tränad, men ändå var det inga problem att hålla tempot. Är förövrigt 40år så det där med 200-ålder kan j
Hur hög max puls kan man ha? Köpte en pulsklocka för ca 3 veckor sedan och på första pass uppnåde jag 197 som max. Är förtillfället inte speciellt bra tränad, men ändå var det inga problem att hålla tempot. Är förövrigt 40år så det där med 200-ålder kan j
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 15:52Han hade marginal in i mål.
Han hade marginal in i mål.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:26Niclas Sahlgren : maxpuls er individuel, og kan ikke trenes opp. Man har den man har, men den vil falle med alderen. Derfor har unge menesker høgere en eldre.
Niclas Sahlgren : maxpuls er individuel, og kan ikke trenes opp. Man har den man har, men den vil falle med alderen. Derfor har unge menesker høgere en eldre.