Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 19:13Träningskategorier är och har alltid varit ett strul.
Hade det bara varit sin egen träning det gällde hade jag föredragit att man kunde tagga sina pass fritt (t.ex. löpning, tusingar, traininer, intervaller, 4plus1min osv) och att man sedan kunde filtrer
Träningskategorier är och har alltid varit ett strul.
Hade det bara varit sin egen träning det gällde hade jag föredragit att man kunde tagga sina pass fritt (t.ex. löpning, tusingar, traininer, intervaller, 4plus1min osv) och att man sedan kunde filtrer
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 19:16Fast vore det inte bättre att antalet träningsformer också var begränsade om man nu vill jämföra sig med andra? Idag finns det massor med träningsformer som överlappar varandra. T.ex. "Skada", "Skada/Sjukdom", "Sjukdom". Det hade räckt med två där. Eller
Fast vore det inte bättre att antalet träningsformer också var begränsade om man nu vill jämföra sig med andra? Idag finns det massor med träningsformer som överlappar varandra. T.ex. "Skada", "Skada/Sjukdom", "Sjukdom". Det hade räckt med två där. Eller
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 19:23Well, jag brukar inte jämföra mina skador med andra, bara mina träningspass... 😉
Well, jag brukar inte jämföra mina skador med andra, bara mina träningspass... 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 20:23Tack för länken till KISS! Nu lärde jag mig något!
Tack för länken till KISS! Nu lärde jag mig något!
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 20:37Ah! Kom igen! Tävlar vi inte alla om vem som skadats sig mest och hårdast? 😉
Det var bara ett exempel. Jag hade lika gärna kunnat ta ett annat exempel.
Ah! Kom igen! Tävlar vi inte alla om vem som skadats sig mest och hårdast? 😉
Det var bara ett exempel. Jag hade lika gärna kunnat ta ett annat exempel.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 00:33Tack! Fick iaf svar på min fråga. 🙂
Tack! Fick iaf svar på min fråga. 🙂