Quote from Guest on 8 July 2007, 11:47Den senaste veckan har mina planerade pass blivit inskrivna som geomförda utan att jag själv varit inne och uppdaterat dem.
Nån mer som råkat ut för det?
Den senaste veckan har mina planerade pass blivit inskrivna som geomförda utan att jag själv varit inne och uppdaterat dem.
Nån mer som råkat ut för det?
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 11:57Nix, mystiskt! och jag har ju missat några.
Nix, mystiskt! och jag har ju missat några.
Quote from Linnea Persson on 17 August 2007, 12:52Puffar upp min tråd lite, är det fortfarande bara jag som har detta problem?
Börjar bli riktigt irriterad eftersom jag nu måste radera de pass som jag inte genomfört iställer för att kunna använda den nya suveräna funktionen att spara passet som ej genom
Puffar upp min tråd lite, är det fortfarande bara jag som har detta problem?
Börjar bli riktigt irriterad eftersom jag nu måste radera de pass som jag inte genomfört iställer för att kunna använda den nya suveräna funktionen att spara passet som ej genom
Quote from Camilla Höög on 17 August 2007, 13:37När jag kollar i din kalender så ser jag pass som ej är genomförda och det är efter ditt första inlägg. Händer det alltså bara ibland att passen blir markerade som genomförda?
När jag kollar i din kalender så ser jag pass som ej är genomförda och det är efter ditt första inlägg. Händer det alltså bara ibland att passen blir markerade som genomförda?
Quote from mårten jansson on 17 August 2007, 13:58Jag ser också ej genomförda pass - både innan och efter ditt första inlägg här!
Jag ser också ej genomförda pass - både innan och efter ditt första inlägg här!
Quote from Linnea Persson on 18 August 2007, 12:09Det funkade förut, till nån vecka innan mitt första inlägg, sen funkade det under en eller två dagar, sen slutade det fungera, men idag funkar det tydligen igen, typiskt. Får hålla tummarna för att det inte börjar strula igen då.
Det funkade förut, till nån vecka innan mitt första inlägg, sen funkade det under en eller två dagar, sen slutade det fungera, men idag funkar det tydligen igen, typiskt. Får hålla tummarna för att det inte börjar strula igen då.
Quote from Linnea Persson on 19 August 2007, 08:40Och idag funkade det inte igen. Suck!
Och idag funkade det inte igen. Suck!
Quote from Camilla Höög on 19 August 2007, 09:53Det låter väldigt underligt...särskilt när igen annan verkar ha det problemet.
Är det någon annan som använder din dator? 🙂
Det låter väldigt underligt...särskilt när igen annan verkar ha det problemet.
Är det någon annan som använder din dator? 🙂
Quote from Linnea Persson on 19 August 2007, 12:46ja, det är ju det som är så konstigt! Min man använder datorn men han är totalt ointresserad av den här sidan och är aldrig här inne.
Jag funderar lite på om jag ska spara ner min träning i excel, radera mitt konto och sen starta ett nytt och lägga in tr
ja, det är ju det som är så konstigt! Min man använder datorn men han är totalt ointresserad av den här sidan och är aldrig här inne.
Jag funderar lite på om jag ska spara ner min träning i excel, radera mitt konto och sen starta ett nytt och lägga in tr
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 10:54Skumt... Jag ska kolla på det direkt.
Skumt... Jag ska kolla på det direkt.