Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 11:01Jag lyckas tyvärr inte hitta nåt fel. Försök lite till, det kanske löser sig.
Jag lyckas tyvärr inte hitta nåt fel. Försök lite till, det kanske löser sig.
Quote from Linnea Persson on 20 August 2007, 12:28Ok, om det inte fixar sig så skapar jag nog ett nytt konto.
Ok, om det inte fixar sig så skapar jag nog ett nytt konto.
Quote from Katarina Lindbäck on 20 August 2007, 19:54Mimmi, har du provat en annan web-läsare. Om inte så skulle jag råda dig till att göra det, speciellt om du använder internet explorer. Prova Firefox. Web-läsarna brukar kunna bete sig lite olika. Prova gärna från en annan dator också. Funkar det där (ell
Mimmi, har du provat en annan web-läsare. Om inte så skulle jag råda dig till att göra det, speciellt om du använder internet explorer. Prova Firefox. Web-läsarna brukar kunna bete sig lite olika. Prova gärna från en annan dator också. Funkar det där (ell
Quote from Linnea Persson on 20 August 2007, 21:06Oj, nu blev det jobbigt, byta program och grejer, datorer ska bara funka när man trycker igåg dem... :-). Jag loggar in från datorn på jobbet också (bara jag som anvnder den) och där är det samma fel (och samma web-läsare). Ska fundera på saken, känns änd
Oj, nu blev det jobbigt, byta program och grejer, datorer ska bara funka när man trycker igåg dem... :-). Jag loggar in från datorn på jobbet också (bara jag som anvnder den) och där är det samma fel (och samma web-läsare). Ska fundera på saken, känns änd