Quote from Guest on 8 October 2009, 13:45Jag har på sista tiden börjat få så mycket håll och snabbt går det, räcker med en raskare takt till tunnelbanan, för att inte tala om vad det blir under löpturen.
Hållet sitter högre upp (vid de övre revbenen) men känns ungf som ett håll.
Hur löser jag
Jag har på sista tiden börjat få så mycket håll och snabbt går det, räcker med en raskare takt till tunnelbanan, för att inte tala om vad det blir under löpturen.
Hållet sitter högre upp (vid de övre revbenen) men känns ungf som ett håll.
Hur löser jag
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:55De enda gångerna jag själv får håll under ansträngning är när jag ätit choklad innan start. Kanske inte så mycket att komma med, men ev. en pusselbit till ett större mönster.
De enda gångerna jag själv får håll under ansträngning är när jag ätit choklad innan start. Kanske inte så mycket att komma med, men ev. en pusselbit till ett större mönster.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 18:06Efter 2 kebabpizzor får jag oxå håll!!:D
Efter 2 kebabpizzor får jag oxå håll!!:D
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:47Efter 3 så orkar jag nästan inte röra mig!!:D
Efter 3 så orkar jag nästan inte röra mig!!:D
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:54...och efter sex? 😉
Men vad kommer håll av egentligen?
...och efter sex? 😉
Men vad kommer håll av egentligen?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:31Håll=mjälthugg
Håll=mjälthugg
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2009, 23:42Är det inte nåt kramp-liknande i diafragman?
Är det inte nåt kramp-liknande i diafragman?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 00:24http://sportsmedicine.about.com/cs/injuries/a/aa053100a.htm
Av nytta?
http://sportsmedicine.about.com/cs/injuries/a/aa053100a.htm
Av nytta?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 01:34För mig hjälpte det med att andas lugn och djupt, att få i mig ordentligt med syre. Det är lätt hänt att det blir stötig andning när man är andfådd.
Angående håll vid promenader så tror jag mest på vila. Jag har också haft det men kan erkänna att jag trä
För mig hjälpte det med att andas lugn och djupt, att få i mig ordentligt med syre. Det är lätt hänt att det blir stötig andning när man är andfådd.
Angående håll vid promenader så tror jag mest på vila. Jag har också haft det men kan erkänna att jag trä
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 08:46Går det ens att äta 2 kebabpizzor?! äpplen ska man tydligen oxå få håll av
Tack för länken ska försöka andas ut på vänster for å se om det hjälper 🙂
Hur e det med att knyta näven/nävar eller hålla i stenar? Funkar det? själv vet jag aldrig vilken sida
Går det ens att äta 2 kebabpizzor?! äpplen ska man tydligen oxå få håll av
Tack för länken ska försöka andas ut på vänster for å se om det hjälper 🙂
Hur e det med att knyta näven/nävar eller hålla i stenar? Funkar det? själv vet jag aldrig vilken sida