Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 15:58Så fort det handlar om mer än pedal assist upp till 25 km/h så blir det moppe, med dito hjälmkrav, terrängkörningsförbud, o.s.v.
Konvertera vilken hoj som helst är egentligen rätt enkelt som någon skrev. särskilt om man sätter motorn på framhjulet. Bara
Så fort det handlar om mer än pedal assist upp till 25 km/h så blir det moppe, med dito hjälmkrav, terrängkörningsförbud, o.s.v.
Konvertera vilken hoj som helst är egentligen rätt enkelt som någon skrev. särskilt om man sätter motorn på framhjulet. Bara
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 16:05http://www.youtube.com/watch?v=-JoQT23LCmg
🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 16:05Framför allt för miljön o barnarbetarna.
Framför allt för miljön o barnarbetarna.
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 16:07Det är inte några proffscyklister i den filmen.
Det är inte några proffscyklister i den filmen.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 10:44...och det spelar vilken roll då?
...och det spelar vilken roll då?
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 10:50Det som spelar roll är att du redigerar dina inlägg i efterhand.
Det som spelar roll är att du redigerar dina inlägg i efterhand.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 20:38Man får se el-hojarna som en utmaning, är det någon som kör om uppför tranebergsbron så är det jag 🙂
Man får se el-hojarna som en utmaning, är det någon som kör om uppför tranebergsbron så är det jag 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:29Nishiki ultra PRO - Elhybid. 0-2. 🙁
Jaha, då var det dax igen.... En Ny Elhybrid spurtade förbi mig idag. Trodde jag hade kört ifrån den men då dyker den upp på vägen utanför cykelbanan som "racer cyklisterna..."
Bara att öka farten... Den ser
Nishiki ultra PRO - Elhybid. 0-2. 🙁
Jaha, då var det dax igen.... En Ny Elhybrid spurtade förbi mig idag. Trodde jag hade kört ifrån den men då dyker den upp på vägen utanför cykelbanan som "racer cyklisterna..."
Bara att öka farten... Den ser
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 13:42Hur fort går elhydriden? Det låter som den går snabbare än 25 km/h.
Hur fort går elhydriden? Det låter som den går snabbare än 25 km/h.