Quote from Guest on 2 March 2009, 15:21Hej,
Jag ska upp till Trollhättan i veckan. Finns det något elljusspår i närheten av centrum (kommer att bo på Scandic Swania). Alternativet är en lätthittad gaturunda. Längd 7-10 km, men jag kan ju springa flera varv om det finns någon bra kortare.
Har
Hej,
Jag ska upp till Trollhättan i veckan. Finns det något elljusspår i närheten av centrum (kommer att bo på Scandic Swania). Alternativet är en lätthittad gaturunda. Längd 7-10 km, men jag kan ju springa flera varv om det finns någon bra kortare.
Har
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 15:31Välkommen till Trôllhâtta!!
Annars kan du åka till Slätthult motionsspår, det är ca 5km från hotellet, uppskattar jag. Där finns fina spår, oxå.
Trevlig vistelse i Trollywood!
// Helena
Välkommen till Trôllhâtta!!
Annars kan du åka till Slätthult motionsspår, det är ca 5km från hotellet, uppskattar jag. Där finns fina spår, oxå.
Trevlig vistelse i Trollywood!
// Helena
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 19:21Rekomenderar att du springer över broarna och uppför backen där kraftprovsloppet går , till strömslund och dess skidstuga.....där finns elljusspår och fina spår + du får lite backträning från Swania och upp dit...
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=ski
Rekomenderar att du springer över broarna och uppför backen där kraftprovsloppet går , till strömslund och dess skidstuga.....där finns elljusspår och fina spår + du får lite backträning från Swania och upp dit...
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=ski
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 22:00Springa runt slussarna är alltid trevligt, dock ej elljus, men mkt trevlig miljö. 5 km bro till bro med start precis utanför Swania. (karta finns i receptionen på Swania).
Strömslund är alltid trevligt. Finns 5+1 km runda som är mkt trevlig. 🙂
Springa runt slussarna är alltid trevligt, dock ej elljus, men mkt trevlig miljö. 5 km bro till bro med start precis utanför Swania. (karta finns i receptionen på Swania).
Strömslund är alltid trevligt. Finns 5+1 km runda som är mkt trevlig. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 23:11Tackar!
Runt slussarna har jag sprungit et par gånger. Jag gillar verkligen den rundan skulle inte vilja springa där i mörker...
Det blir nog Strömslund, Slätthult kan nog vara fint, men det bär mig imot att ta bilen till träningen. Jag vet inte var kraft
Tackar!
Runt slussarna har jag sprungit et par gånger. Jag gillar verkligen den rundan skulle inte vilja springa där i mörker...
Det blir nog Strömslund, Slätthult kan nog vara fint, men det bär mig imot att ta bilen till träningen. Jag vet inte var kraft
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 02:44I strömslund är det ganska "naturligt" att springa rätt o det är skyltat. När du kommer upp dit, spring uppför backen rakt fram o den viker av till vänster efter backen. Det är "normat" en 5 km. Tror det är 500 m markeringar. 6 km:aren är en extrarunda vi
I strömslund är det ganska "naturligt" att springa rätt o det är skyltat. När du kommer upp dit, spring uppför backen rakt fram o den viker av till vänster efter backen. Det är "normat" en 5 km. Tror det är 500 m markeringar. 6 km:aren är en extrarunda vi
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:06Det blev Stömslund
Trollhättan mötte mig med dis, duggregn och 2-3 grader "varmt". Jag sprang över Klaffbron och upp längst smågatorna. Inga problem att hitta här - men vilka sega backar!
Väl framme i vid löpslingorna blev det värre. Snö och is, på en del
Det blev Stömslund
Trollhättan mötte mig med dis, duggregn och 2-3 grader "varmt". Jag sprang över Klaffbron och upp längst smågatorna. Inga problem att hitta här - men vilka sega backar!
Väl framme i vid löpslingorna blev det värre. Snö och is, på en del
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:51Kul att höra att det funkade....synd med isen....om du någon gång kan springa i dagsljus så prova det här !!
http://www.tsok.se/Kraftprovet/banstrackning.htm
Kul att höra att det funkade....synd med isen....om du någon gång kan springa i dagsljus så prova det här !!
http://www.tsok.se/Kraftprovet/banstrackning.htm