Quote from Guest on 1 October 2007, 15:42hej.
är det någon som har koll på elljusspåren i närheten av högdalen? själv känner jag bara till älvsjöskogen och hökarängen.
hej.
är det någon som har koll på elljusspåren i närheten av högdalen? själv känner jag bara till älvsjöskogen och hökarängen.
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 15:52Är det med lyse du är ute efter? Ev kan spåret vid Hålliformtorpet vara med ljus. Är du inte beroende av det så tycker jag "Magelungen runt" är kalas att springa. En 7 km slinga med mkt varierat underlag och intensitet.
Är det med lyse du är ute efter? Ev kan spåret vid Hålliformtorpet vara med ljus. Är du inte beroende av det så tycker jag "Magelungen runt" är kalas att springa. En 7 km slinga med mkt varierat underlag och intensitet.
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 16:03magelungen l¨ter ju perfekt. lagom nära att promenera till och hem.
jag ärmest ute efter att få springa på annat än asfalt.
vart utgår den ifrån?
magelungen l¨ter ju perfekt. lagom nära att promenera till och hem.
jag ärmest ute efter att få springa på annat än asfalt.
vart utgår den ifrån?
Quote from Johan T on 1 October 2007, 16:16Vid Ågesta finns elljusspår, 6 km och 3 km, om det inte är för långt från Högdalen.
Vid Ågesta finns elljusspår, 6 km och 3 km, om det inte är för långt från Högdalen.
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 18:37Ågesta 6km (och 3km) finns i löprunde-databasen, upplagd av undertecknad.
Elljusspår, kanonbra underlag, om än lite backigt. Känner man att man inte mäktar med 6 km så genar man in på 3 km-banan redan efter 2 km nånstans. Eller så springer man 6 + 3 km.
Ågesta 6km (och 3km) finns i löprunde-databasen, upplagd av undertecknad.
Elljusspår, kanonbra underlag, om än lite backigt. Känner man att man inte mäktar med 6 km så genar man in på 3 km-banan redan efter 2 km nånstans. Eller så springer man 6 + 3 km.
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 22:18Försökt rita ungefär hur den går. Om du springer in Snösätravägen så kommer ud på den. Är små gula plastmarkeringar på träden som visar var den går. ibland större skyltar som berättar om hela rundan. Ser nu när jag ritat att den inte var riktigt 7 km. Men
Försökt rita ungefär hur den går. Om du springer in Snösätravägen så kommer ud på den. Är små gula plastmarkeringar på träden som visar var den går. ibland större skyltar som berättar om hela rundan. Ser nu när jag ritat att den inte var riktigt 7 km. Men
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 22:26aha nu hittar jag
tack så jätte mycket. den ska jag garanterat testa någon dag
aha nu hittar jag
tack så jätte mycket. den ska jag garanterat testa någon dag
Quote from Fredrik Närenfors on 1 October 2007, 23:36I nordvästra änden av sjän går ett spår som är utmärkt Kräpplaspåret har jag för mig. Men det går inte runt sjön utan fram till sjön från Rågsved. Ser ut som att de spåren går ihop lite grann här. Hur är det med det tro?
I nordvästra änden av sjän går ett spår som är utmärkt Kräpplaspåret har jag för mig. Men det går inte runt sjön utan fram till sjön från Rågsved. Ser ut som att de spåren går ihop lite grann här. Hur är det med det tro?