Quote from Guest on 7 April 2013, 22:38Bättre sent än aldrig, men äntligen har tv-sporten insett att vi har en löparstjärna i världsklass: http://www.svt.se/sport/fran-ingenstans-till-varldseliten
Bättre sent än aldrig, men äntligen har tv-sporten insett att vi har en löparstjärna i världsklass: http://www.svt.se/sport/fran-ingenstans-till-varldseliten
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 22:48Thanks! Good video (t+)
Thanks! Good video (t+)
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 10:29Trevligt att TV-sporten uppmärksammade detta. Som vanligt när det är marathon är annars inslagen så korta att du hinner knappt lyfta kaffekoppen, dricka och sedan sätta ner den igen innan det är slut. Märk Paris Marathon som kom direkt efter Emilie Forsbe
Trevligt att TV-sporten uppmärksammade detta. Som vanligt när det är marathon är annars inslagen så korta att du hinner knappt lyfta kaffekoppen, dricka och sedan sätta ner den igen innan det är slut. Märk Paris Marathon som kom direkt efter Emilie Forsbe
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2013, 10:35Jo, visst var det kul, jättekul att se lite av Emelie, men ska man vara ärlig så känns det ju lite som "Nu visar vi lite löpning, det verkar ju vara så populärt nuförtiden, så kan vi fortsätta med fotboll, hockey, tennis och golf resten av året sen"
Och T
Jo, visst var det kul, jättekul att se lite av Emelie, men ska man vara ärlig så känns det ju lite som "Nu visar vi lite löpning, det verkar ju vara så populärt nuförtiden, så kan vi fortsätta med fotboll, hockey, tennis och golf resten av året sen"
Och T
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 11:03Med dagens teknik går det att snabbspola förbi.
Med dagens teknik går det att snabbspola förbi.
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2013, 12:05Jag såg det på TV - dvs inte svtplay - då är det svårare!
Jag är inte så dum som jag verkar!
Jag såg det på TV - dvs inte svtplay - då är det svårare!
Jag är inte så dum som jag verkar!
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 23:20Jag gillar hennes inställning, hon tränar inte, bara gillar att springa mycket.
Jag gillar hennes inställning, hon tränar inte, bara gillar att springa mycket.
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 08:25Härligt. Det för tankarna till ett litet barn. Det springer för att det är kul, inte som träning. Går det att få den känslan tillbaka trots att man fyllt 50? Drömma kan man ju.
Härligt. Det för tankarna till ett litet barn. Det springer för att det är kul, inte som träning. Går det att få den känslan tillbaka trots att man fyllt 50? Drömma kan man ju.
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 21:43Synd inte vissa andra som också kommer från Härnösand fått tag i samma talang som henne... 🙂
Synd inte vissa andra som också kommer från Härnösand fått tag i samma talang som henne... 🙂