Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:37Kostar skjortan,Stallplats, fodervärd(egen häst), tävlingar. mat. licenser. kläder,hästprylar,trailer,hovslagare, veterinäre,mm.
Kostar skjortan,Stallplats, fodervärd(egen häst), tävlingar. mat. licenser. kläder,hästprylar,trailer,hovslagare, veterinäre,mm.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:52Ni kan finansiera en hel kennel för vad hästintresset kommer att kosta!
Ni kan finansiera en hel kennel för vad hästintresset kommer att kosta!
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 14:52Hu. Tänkte nog inte på hästköp, bara ridlektioner och alla mojänger som hör ihop med det. Häst (eller del i häst) med allt som hör till det ... brrr.
Hu. Tänkte nog inte på hästköp, bara ridlektioner och alla mojänger som hör ihop med det. Häst (eller del i häst) med allt som hör till det ... brrr.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 15:20Min brorson knäcker extra som hovslagare, han tjänar bra på det ...
Min brorson knäcker extra som hovslagare, han tjänar bra på det ...
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:04Första året Robert Pölder tävlade så blev det tre nya cyklar och Tony jublade inte.
Det tog ett tag innan problemet var löst och Robert var med i matchen.
Första året Robert Pölder tävlade så blev det tre nya cyklar och Tony jublade inte.
Det tog ett tag innan problemet var löst och Robert var med i matchen.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:20Tony hade nog missat den i tråden noterade principen att "pappa köper svindyr racer, sonen får ärva när han växer till sig o pappa börjar få råd att byta upp sig"
Tony hade nog missat den i tråden noterade principen att "pappa köper svindyr racer, sonen får ärva när han växer till sig o pappa börjar få råd att byta upp sig"
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 16:25Nu gjorde Pappa Tony tvärt om och köpte en matchande racer så junior hade en reservcykel. Den idén är nu välbeprövad.
Jag har stor glädje av att Robert är med i Cykel City och därmed bytte från Campagnolo till fiskeutrustning.
Då blev ett par Fulcrum Rac
Nu gjorde Pappa Tony tvärt om och köpte en matchande racer så junior hade en reservcykel. Den idén är nu välbeprövad.
Jag har stor glädje av att Robert är med i Cykel City och därmed bytte från Campagnolo till fiskeutrustning.
Då blev ett par Fulcrum Rac
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 17:39Bytade, det heter väl bytte på svenska?(H)
Bytade, det heter väl bytte på svenska?(H)
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 18:17Nu är jag skåning och halvdansk.
Nu är jag skåning och halvdansk.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 18:34Det förklarar ju allt.:-)
Det förklarar ju allt.:-)