Quote from Guest on 30 October 2008, 21:50Hejsan!
Skulle behöva era råd/tips. Det är nämligen så att en del säger köp köp köp andra säger spring i skorna som du har tränat med i 10 månader.
Det är så att jag köpte nya skor i januari när jag bestämde mig för att träna till Las Vegas marathon. Nu
Hejsan!
Skulle behöva era råd/tips. Det är nämligen så att en del säger köp köp köp andra säger spring i skorna som du har tränat med i 10 månader.
Det är så att jag köpte nya skor i januari när jag bestämde mig för att träna till Las Vegas marathon. Nu
Quote from Elias Engqvist on 30 October 2008, 22:00Jag säger: Köp! Om dom känns bra på ett långpass så är det inga problem annars byter du tillbaka till dom gamla!
Jag säger: Köp! Om dom känns bra på ett långpass så är det inga problem annars byter du tillbaka till dom gamla!
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 08:41Jag håller med. I början på sep gjorde jag ett pass på drygt 10km innan jag sprang ett halvmarathon i ett par nya skor.
Du bör känna direkt på första passet om skorna kommer funka eller inte. Du har ju massa pass kvar!
Jag håller med. I början på sep gjorde jag ett pass på drygt 10km innan jag sprang ett halvmarathon i ett par nya skor.
Du bör känna direkt på första passet om skorna kommer funka eller inte. Du har ju massa pass kvar!
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 09:17Köp. Du har ju bra möjligheter att testa dom så att mkt att du märker om dom funkar eller inte.
Köp. Du har ju bra möjligheter att testa dom så att mkt att du märker om dom funkar eller inte.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 09:28Kan bara hålla med föregående talare - det är töntigt att skriva så på ett forum men i det här fallet vill du kanske veta hur många som håller med 🙂
Som sagt, du hinner känna och springa in dem, ingen fara alls!! Lycka till med skor & lopp
Kan bara hålla med föregående talare - det är töntigt att skriva så på ett forum men i det här fallet vill du kanske veta hur många som håller med 🙂
Som sagt, du hinner känna och springa in dem, ingen fara alls!! Lycka till med skor & lopp
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 10:36Ok då gör jag så. Blir en trevlig halloweenpresent till mig själv.
Ok då gör jag så. Blir en trevlig halloweenpresent till mig själv.
Quote from ellen olsson on 31 October 2008, 18:17Det låter som en non-issue. Om du behöver eller vill ha nya skor så köper du det. Du behöver ju inte bestämma vilka skor du ska ha förrän du i princip står på startlinjen...
Det låter som en non-issue. Om du behöver eller vill ha nya skor så köper du det. Du behöver ju inte bestämma vilka skor du ska ha förrän du i princip står på startlinjen...