Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Detta är ett utrop till dig!

Jag söker nämligen efter någon -tjej eller kille, kvinna eller man, spelar ingen roll- som vill har en någon att löpträna med. Helst ska du ligga runt 21-22 minuter på 5km för att vi båda ska tycka det är kul, men det är inge

Karlslundspåret i Örebro? Du har inte skrivit vilken stad du befinner dig i, då blir det svårt att avgöra om man kan springa med dig! (Kan inte själv, men mest för andras skull då) 😉

http://sv.wikipedia.org/wiki/Medl%C3%B6pare

Haha, den definitionen gick i alla fall inte mina tankar till 🙂

1. Ja, det är i Örebro-trakten jag hade tänkt mig. 🙂

2. Att springa med mig är som att vara en del av rörelse - i dubbel bemärkelse.
Så termen kan i viss del användas på det sättet, även om jag som Malin, inte hade just den definitionen i åtanke.

God f

Själv är jag för långsam för dig, men jag kan tipsa om Örebro AIK som springer långpass varje lördag nu på vinterhalvåret. De brukar köra fyra fartgrupper 6 min/km, 5.30, 5 samt "fri fart". Ca 40 pers som brukar vara med där om jag har förstått det rätt.

Tack så mycket för infon, Anna! Ska kolla upp det. 🙂

Vad ligger du själv på för tempo i genomsnitt?

God fortsättning!

Haha 🙂 Jag använder inte klocka, så jag vet inte riktigt, men jag skulle gissa på mellan 5.30 och 6 min/km. Har nog pressat mig ner under fem på korta sträckor (typ 1,5 km). Nu har jag dock problem med min rygg så för tillfället springer jag inte alls oc