Quote from Guest on 7 January 2013, 20:36Detta är ett utrop till dig!
Jag söker nämligen efter någon -tjej eller kille, kvinna eller man, spelar ingen roll- som vill har en någon att löpträna med. Helst ska du ligga runt 21-22 minuter på 5km för att vi båda ska tycka det är kul, men det är inge
Detta är ett utrop till dig!
Jag söker nämligen efter någon -tjej eller kille, kvinna eller man, spelar ingen roll- som vill har en någon att löpträna med. Helst ska du ligga runt 21-22 minuter på 5km för att vi båda ska tycka det är kul, men det är inge
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 20:46Karlslundspåret i Örebro? Du har inte skrivit vilken stad du befinner dig i, då blir det svårt att avgöra om man kan springa med dig! (Kan inte själv, men mest för andras skull då) 😉
Karlslundspåret i Örebro? Du har inte skrivit vilken stad du befinner dig i, då blir det svårt att avgöra om man kan springa med dig! (Kan inte själv, men mest för andras skull då) 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 21:02http://sv.wikipedia.org/wiki/Medl%C3%B6pare
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 20:05Haha, den definitionen gick i alla fall inte mina tankar till 🙂
Haha, den definitionen gick i alla fall inte mina tankar till 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 21:321. Ja, det är i Örebro-trakten jag hade tänkt mig. 🙂
2. Att springa med mig är som att vara en del av rörelse - i dubbel bemärkelse.
Så termen kan i viss del användas på det sättet, även om jag som Malin, inte hade just den definitionen i åtanke.God f
1. Ja, det är i Örebro-trakten jag hade tänkt mig. 🙂
2. Att springa med mig är som att vara en del av rörelse - i dubbel bemärkelse.
Så termen kan i viss del användas på det sättet, även om jag som Malin, inte hade just den definitionen i åtanke.
God f
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 19:22Själv är jag för långsam för dig, men jag kan tipsa om Örebro AIK som springer långpass varje lördag nu på vinterhalvåret. De brukar köra fyra fartgrupper 6 min/km, 5.30, 5 samt "fri fart". Ca 40 pers som brukar vara med där om jag har förstått det rätt.
Själv är jag för långsam för dig, men jag kan tipsa om Örebro AIK som springer långpass varje lördag nu på vinterhalvåret. De brukar köra fyra fartgrupper 6 min/km, 5.30, 5 samt "fri fart". Ca 40 pers som brukar vara med där om jag har förstått det rätt.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 17:40Tack så mycket för infon, Anna! Ska kolla upp det. 🙂
Vad ligger du själv på för tempo i genomsnitt?
God fortsättning!
Tack så mycket för infon, Anna! Ska kolla upp det. 🙂
Vad ligger du själv på för tempo i genomsnitt?
God fortsättning!
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 19:16Haha 🙂 Jag använder inte klocka, så jag vet inte riktigt, men jag skulle gissa på mellan 5.30 och 6 min/km. Har nog pressat mig ner under fem på korta sträckor (typ 1,5 km). Nu har jag dock problem med min rygg så för tillfället springer jag inte alls oc
Haha 🙂 Jag använder inte klocka, så jag vet inte riktigt, men jag skulle gissa på mellan 5.30 och 6 min/km. Har nog pressat mig ner under fem på korta sträckor (typ 1,5 km). Nu har jag dock problem med min rygg så för tillfället springer jag inte alls oc