Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn ny en, och cyklist!
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen, hoppas du kommer trivas här. Men du har missuppfattat det där med sveriges framsida:)

Välkommen klubbkompis!

Välkommen hit!

Nice blogg du har!

Hur har du lyckats vara singel hela livet? Cyklar du ifrån alla tjejer? 😉
Fast det är ju ganska skönt att vara singel, men ibland inte... 🙁

Men jag instämmer med föregående talare att Göteborg inte är Sveriges frams

Men faan va coolt.. egentligen... tänk å ha varit på en enda lång date hela livet.. va... bara kul ju!! 😀 (H:)

Rasmus. Jag skulle behöva snacka lite med dig. Har nu äntligen lyckats bli singel igen och vill så förbli.
Men jag har liksom inte lyckats ta mig förbi den där spärren där jag är tvungen att lova giftermål bara för att få ikull tjejerna. Nåt är gravt fel

> Men jag instämmer med föregående talare att Göteborg inte är Sveriges framsida!

Västkusten är Sveriges framsida. Den rationella förklaringen till detta är att vi får ta emot (skit)vädersystemen först. Klimatmässigt föredrar jag Sveriges baksida... 🙂

Per: Är de det som kallas "kassa-ko"?

Per, träffar du inga "träningstjejer" utanför FB? Ingen tackar väl nej till lite variation i träningen 😉

> Nice blogg du har!

Tackar! Även om jag än så länge ser det mest som en plats att skriva av mig på. En sorts terapi... Mest debattinlägg snarare än vardag.

> Hur har du lyckats vara singel hela livet?
> Fast det är ju ganska skönt att vara singel, men

> Men faan va coolt.. egentligen... tänk å ha varit på en enda lång date hela livet.. va... > bara kul ju!!

Hä hä hä... 😉

Den dejten var ganska lustig också. Bodde på Irland på den tiden. Tjejen var en tysk au pair. Vi var på fest hos en gemensam bekan