Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEn Svensk Klassiker 2009
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej alla glada löpare!

Är det några fler härinne som planerar genomföra Klassikern i år?

Jag har länge drömt om att åka Vasaloppet och det har nu varit bestämt sedan ett år. Nu har dock sambon och jag trissat upp alltihop några (!) pinnhål genom att be

Det finns en grupp för klassikern 😉
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=40

Lycka till!

Jodå, jag fortsätter på mitt 4:e varv på raken. Får väl ta 5 i rad innan jag ger mig om inget oförutsett inträffar.

Om ni inte är anmälda till vätternrundan så kan det bli problem, det är fullbokat redan.

Det enda lopp jag anmäler mig sent till är Vansbrosimningen eftersom jag egentligen inte vill göra det 🙂

Om man bestämt sig för att göra Klassikern så är det lika bra att anmäla sig till alla loppen på en gång för att inte riskera att bli utan plats om

Å andra sidan brukar arrangörerna reservera några "specialplatser" för just de som behöver slutföra klassikern.

VL och LL är ju aldrig nägra problem och VR har inte varit det tidigare innan snålbögarnas senaste påfund...

Hej hej!

Tack för tipset, men vi är redan anmälda till alltihop - det var faktiskt själva grejen att det bara fanns ett fåtal platser kvar på Vätternrundan som gjorde att vi raskt bestämde oss innan det var försent...

Det enda jag faktiskt inte oroar mi

Tack för tipset om Klassiker-gruppen, jag hade letat efter en sån men tydligen inte varit tillräckligt tålmodig... 🙂

Yep, gör min första i år. Första året jag får göra en också för den delen...

Även jag kör klassikern för första gången i år.
Jag har tidigare aldrig provat något av delmomenten, så det här kan bli spännande. =)
Det längsta jag har sprungit tidigare är Göteborgsvarvet, vilket jag sprang 2007 och 2008. Vad gäller simningen, skidlöp

12