Quote from Fredrik Olsson on 13 August 2008, 19:07Ser man en cyklist som verkar intressant, så kan man ju alltid komma fram och åtminstone låtsas vara intresserad av cykeln och fråga vilket material det är på ramen 🙂
Ser man en cyklist som verkar intressant, så kan man ju alltid komma fram och åtminstone låtsas vara intresserad av cykeln och fråga vilket material det är på ramen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 19:14....och ta fram en skruvmejsel, går det förhållandevis lätt att repa på ramen och det blir fransigt så är det carbon.
....och ta fram en skruvmejsel, går det förhållandevis lätt att repa på ramen och det blir fransigt så är det carbon.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 19:15tack andreas. det ska jag testa.
tack andreas. det ska jag testa.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 19:18Livliga diskussioner kan sen skapa en gemytlig stämning.
Livliga diskussioner kan sen skapa en gemytlig stämning.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 19:26Mycket bra trick Andreas!
Mycket bra trick Andreas!
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 19:55om du ser någon stå och smeka och kela med sin cykel som om det vore en hund så är det förmodligen en carbonhoj
om du ser någon stå och smeka och kela med sin cykel som om det vore en hund så är det förmodligen en carbonhoj
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 20:07@Magnus B
Spot on!! 😀 😀
@Magnus B
Spot on!! 😀 😀
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2008, 21:54En snubbe med karbonhoj låter som en snubbe för mig. Då kan han stå och smeka på sin cykel medan jag smeker min hund innan vi smeker varandra 😉
En snubbe med karbonhoj låter som en snubbe för mig. Då kan han stå och smeka på sin cykel medan jag smeker min hund innan vi smeker varandra 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 23:17hahaha. hjälp. hur många olika material kan man göra en cykel i?
hahaha. hjälp. hur många olika material kan man göra en cykel i?
Quote from Fredric Lagerström on 13 August 2008, 23:23Karbonkedja har jag inte hört talas om än men jag såg en karbonpump häromdan.
För 2295.- blir den din. 😉
Karbonkedja har jag inte hört talas om än men jag såg en karbonpump häromdan.
För 2295.- blir den din. 😉