Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELEn träningsvecka?
You need to log in to create posts and topics.

Jag är en nyfiken typ! Och nu undrar jag hur en typisk träningsvecka ser ut för er?

Min:
Måndag: instruera dansaerobics 60 min
Tisdag: Gym eller springa 45 min
Onsdag: instruera dansaerobics 60 min + 30 minuter styrka
Torsdag: Lugn löpning med tjejerna 4

Det enda konstiga med den där veckan är väl hur du skulle hinna träffa någon. I övrigt låter det helt oemotståndligt.

Låter som du har fullt upp utan en karl Hanna.

En nyfiken fråga: Hur hinner du med allt annat som städa,diska, handla,jobba och allt annat som ska göras till vardags??? jag tycker jag har fullt upp med bara det och träning 2-3 ggr i veckan. Har du några

Jag kanske är oemotståndlig!!!???!!! 😉

Hur jag hinner? Jga har ju ingen familj, inga barn, och inga vänner... 🙁 Nävars, jag planerar lite. Jobbar 8 timmar, sover 7. Det blir ju en massa tid över! Städning sköts lite varje dag, men jag är ju inte hemma

Tipset är väl att träffa någon när man tränar. Gå med i idrottsklubbar, flörta på gymmet, delta i gruppträningar.

Min träningsvecka ska helst se ut så här, men jag har aldrig lyckats få till det eftersom andra saker dyker upp hela tiden och stör mitt sch

ska skriva o berätta för dig hur jag tränar och är det nåt du undrar över så är det bara till att fråga, har lite bråttom men kommer tillbaka men en redovisning om hur jag tränar hälsningar Henrik

Ursäkta en liten blondin, men vaddå BRAK? Är det något jag borde veta? På ljudet låter det som när jag stretchar...

Så här tränar jag 🙂 :

Måndag: Friskis ryggpass 60 min
Tisdag: Friskis medel 60 min
Onsdag: Ridning 60 min
Torsdag: Friskis step 60 min
Fredag: Friskis lunchpass 45 min

Sen brukar jag gå till och från träningen några gånger i veckan och det tar ca 35 m

Ska komma igång med styrketräningen igen, då blir det 2 pass styrke/veckan, 1 simning (onsdagar), distanspass på cykeln på helgen. Blandadade kardiopass (cykling, löpning, gympa, spinning) resten av tiden, tränar 3-5 dagar, aldrig samma 2 veckor i rad. Me

BRAK står för Buk Rygg Arm Knä alternativt Bröst Rygg Arm Knä. Troligtvis uppstod det i lumpen. Enklare styrkeövningar som vi genomförde varje morgon.