Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:39Enligt Profile Design själva så gör det växlingen snabbare med en sådan dragkedja. Hur då undrar man ju?
Enligt Profile Design själva så gör det växlingen snabbare med en sådan dragkedja. Hur då undrar man ju?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:45Jag har tyvärr inget bra svar till huvudfrågan, dvs om hur du får igen dragkedjan utan att vrida axlarna ur led. Möjligtvis om du stoppar in armarna lite för långt i ärmarna på dräkten och likaså drar den lite för högt i grenen så du får mer "material" at
Jag har tyvärr inget bra svar till huvudfrågan, dvs om hur du får igen dragkedjan utan att vrida axlarna ur led. Möjligtvis om du stoppar in armarna lite för långt i ärmarna på dräkten och likaså drar den lite för högt i grenen så du får mer "material" at
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:26Det ska vara lättare att öppna dragkedjan om den är uppåtgående. Men det är besvärligare att stänga den som sagt.
Det ska vara lättare att öppna dragkedjan om den är uppåtgående. Men det är besvärligare att stänga den som sagt.
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 20:38Jag klarade det!!!!
Jag klarade det!!!!