Quote from Guest on 3 October 2010, 09:44Om man, så här på bekvämt avstånd och i varma, torra kläder, skulle sitta och drömma om en springande semester i Sverige, vilken sträcka skulle panelen då rekommendera att man drömmer om?
Tänkt innehåll:
* 4-6 dagar á 4-6 mil
* Naturskönt, gärna på grus
Om man, så här på bekvämt avstånd och i varma, torra kläder, skulle sitta och drömma om en springande semester i Sverige, vilken sträcka skulle panelen då rekommendera att man drömmer om?
Tänkt innehåll:
* 4-6 dagar á 4-6 mil
* Naturskönt, gärna på grus
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 09:54Skåneleden?
Skåneleden?
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:17Öland runt på våren eller hösten. (ganska mycket trafik juni/juli/aug)
Öland runt på våren eller hösten. (ganska mycket trafik juni/juli/aug)
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:39Gotland! I maj eller september. Vackert, lite lagom ödsligt och inte så dyrt som på sommaren.
Gotland! I maj eller september. Vackert, lite lagom ödsligt och inte så dyrt som på sommaren.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 17:12Jag måste givetvis också slå ett slag för min hemö (och eftersom jag flyttade till Gotland i mogen ålder tycker jag att jag kan hylla ön utan att att känna mig alltför lokalchauvinistisk).
Maj är ju en bedårande vacker månad överallt i Sverige men sensom
Jag måste givetvis också slå ett slag för min hemö (och eftersom jag flyttade till Gotland i mogen ålder tycker jag att jag kan hylla ön utan att att känna mig alltför lokalchauvinistisk).
Maj är ju en bedårande vacker månad överallt i Sverige men sensom