Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 15:58Fanns det tunnbrödsrulle förra året!?!? Missade jag... Dom var säkert slut när jag kom 🙂
Fanns det tunnbrödsrulle förra året!?!? Missade jag... Dom var säkert slut när jag kom 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 17:47Tänkte unna mig en banan i T1, har sedan tre dubbelsnickers med mig ut på cykeln att peta i mig allteftersom och på maran blir det ett par geler tror jag. Tillkommer sportdryck. Tror det ska funka bra.
Tänkte unna mig en banan i T1, har sedan tre dubbelsnickers med mig ut på cykeln att peta i mig allteftersom och på maran blir det ett par geler tror jag. Tillkommer sportdryck. Tror det ska funka bra.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 17:54Du får nog fixa egen langning om du vill ha en tunnbrödrulle 😀 En annan klassiker är någon som fick langat en sån där risgrynsgrötskorv.
Du får nog fixa egen langning om du vill ha en tunnbrödrulle 😀 En annan klassiker är någon som fick langat en sån där risgrynsgrötskorv.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 18:31Japp, det var speciallangning men det såg kul ut. Tänk dig att någon man ska ge en rulle rullar förbi över 20 km/h 😀
Japp, det var speciallangning men det såg kul ut. Tänk dig att någon man ska ge en rulle rullar förbi över 20 km/h 😀
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 18:41Kan tänka mig att det var en syn 😀
Kan tänka mig att det var en syn 😀
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 19:30Ibland lönar det sig att stå och heja vid langningstället 😉
Ibland lönar det sig att stå och heja vid langningstället 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 22:38Jag kör normalt med SIS drycker och sportgeler samt Vitargo energybars.
Gjorde dock misstaget under Sövde ½ IM och tog arrangörernas sportdryck som tydligen var High 5.
Direkt då jag började springa fick jag enorm magknip och efter ca 4-km spydde jag så
Jag kör normalt med SIS drycker och sportgeler samt Vitargo energybars.
Gjorde dock misstaget under Sövde ½ IM och tog arrangörernas sportdryck som tydligen var High 5.
Direkt då jag började springa fick jag enorm magknip och efter ca 4-km spydde jag så
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 15:49Verkar som det är Vitargo, Cola och vatten som de serverar i Kalmar.
Verkar som det är Vitargo, Cola och vatten som de serverar i Kalmar.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 20:23Jag har försökt få ned en Snickers under ett cykellopp men den "fastnade" i munnen. Enervits bar funkar bättre för mig men är ju löjligt dyra jämfört med en Snicker. 🙁
Jag har försökt få ned en Snickers under ett cykellopp men den "fastnade" i munnen. Enervits bar funkar bättre för mig men är ju löjligt dyra jämfört med en Snicker. 🙁