Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 11:04Den från chainreaction var discontiued, den andra verkar iofs skitbra... men den är attans dyr om man bara skall använda någon enstaka gång.
Den från chainreaction var discontiued, den andra verkar iofs skitbra... men den är attans dyr om man bara skall använda någon enstaka gång.
Quote from Rasmus Olsson on 28 June 2013, 11:07Prisskillnaderna är stora ja. men har du en bra grej, använder du nog den mer, än den billiga.
Kan ingen köpa den billigare å återkomma med en recension?
Prisskillnaderna är stora ja. men har du en bra grej, använder du nog den mer, än den billiga.
Kan ingen köpa den billigare å återkomma med en recension?
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 08:39Extrawheel har jag hört mycket bra om. Vill man ha den billigt så kan man ju bara köpa gaffeln och sätta på något extrahjul som man kanske har liggande..
Extrawheel har jag hört mycket bra om. Vill man ha den billigt så kan man ju bara köpa gaffeln och sätta på något extrahjul som man kanske har liggande..
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 11:09Extrawheel är lite coolt men det är lite minsta laget för mina önskemål...
Extrawheel är lite coolt men det är lite minsta laget för mina önskemål...
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 14:45Attans, skulle precis beställa den billiga kärran från VidaXL så tog dom bort den idag ur sortimentet... kanske var lika bra då.
Attans, skulle precis beställa den billiga kärran från VidaXL så tog dom bort den idag ur sortimentet... kanske var lika bra då.
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 15:09Just vad min cykelkompis skulle göra också, tyckte det var konstigt att den inte fanns idag som tidigare.
Jag tror vi klarar oss utan kärra.
Dubla väskor bak på båda cyklarna en har den tredje ovanpå och kanske någon i fram. Vi ska provlasta.
Just vad min cykelkompis skulle göra också, tyckte det var konstigt att den inte fanns idag som tidigare.
Jag tror vi klarar oss utan kärra.
Dubla väskor bak på båda cyklarna en har den tredje ovanpå och kanske någon i fram. Vi ska provlasta.
Quote from Fredric Lagerström on 2 July 2013, 15:41Hej.
Den här VidaXL siten verkar ju konstig helt igenom. När jag trycker på "köp" knappen så händer ingenting. Mailade dem men har inte fått något svar från kontoret som verkar ligga i Holland.
Blev lite nyfiken på den här enhjulskärran men vet inte...
Hej.
Den här VidaXL siten verkar ju konstig helt igenom. När jag trycker på "köp" knappen så händer ingenting. Mailade dem men har inte fått något svar från kontoret som verkar ligga i Holland.
Blev lite nyfiken på den här enhjulskärran men vet inte...