Quote from Funbeat user on 7 June 2007, 14:12Fast det är trist om alla nya rundor blir privata. Om de kan vara av intresse för andra, lägg dem i Löprundor/Cykelrundor eller var de nu hör hemma!
Fast det är trist om alla nya rundor blir privata. Om de kan vara av intresse för andra, lägg dem i Löprundor/Cykelrundor eller var de nu hör hemma!
Quote from Lena O on 7 June 2007, 14:30Hur är det med inloggningstiden när man rita en karta.
Jag har blivit utloggat när jag ritade en runda. Vill inte ens försöka göra om det tills jag vet att jag inte kommer att bli utloggad!
Hur är det med inloggningstiden när man rita en karta.
Jag har blivit utloggat när jag ritade en runda. Vill inte ens försöka göra om det tills jag vet att jag inte kommer att bli utloggad!
Quote from Funbeat user on 8 June 2007, 22:27Det har blivit svårare att registrera rundor i Grupper!! De försvinner ofta så ibland kan man behöva göra om dem ett antal gånger innan de sitter (om man inte tröttnat innan). Har det vlivit något fel i samband med ändringarna?
Det har blivit svårare att registrera rundor i Grupper!! De försvinner ofta så ibland kan man behöva göra om dem ett antal gånger innan de sitter (om man inte tröttnat innan). Har det vlivit något fel i samband med ändringarna?
Quote from andy.hertinge@hotmail.com on 10 June 2007, 11:54t+ Jag är jättenöjd med den nya funktionen. Det har blivit enklare. Det står "visa för alla" på en flik, då kan alla få tillgång till din runda.
t+ Jag är jättenöjd med den nya funktionen. Det har blivit enklare. Det står "visa för alla" på en flik, då kan alla få tillgång till din runda.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 00:44Hej Olle.
Sent ska syndaren vakna, i detta fall jag.
Men visst är det bra! Tackar för detta (t+)P.
Hej Olle.
Sent ska syndaren vakna, i detta fall jag.
Men visst är det bra! Tackar för detta (t+)
P.