Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

På FunBeat är det hela tiden hundratals aktiva diskussioner och det finns massor av grupper och tävlingar som kan vara intressanta tex för dig som gillar löpning eller cykling. Men det är inte alltid så lätt att hitta rätt.

Om du inte redan sett den sva

Smart idé!

Har jag fattat det rätt att det är länkar till de vanligaste kategorierna för medelfunbeataren? Dvs. det är inte MINA vanligaste sporter som hamnar däruppe, väl?

Stämmer!

Mycket bra! 🙂

Jag tycker också att den är bra... Men varför är den svart med vit text? Det känns som om den inte riktigt hör till rutan utan är någon form av toolbar som jag lyckats få ner (#)

Olle kan du inte låsa Headern - toppmenyn så att den alltid är synlig hur långt man än scrollar ned på en sida. Det skulle vara coolt.

Typ som på http://kostforum.se/

Fräck funktion, för all del, men rubriken på nyheten är ju inte riktigt sann..."min" sport finns inte där uppe. 😉

Håller med Per!

Skulle vilja kunna klicka mig vidare till andra ställen på Funbeat utan att scrolla upp igen...

Håller inte med Per och stina! Det är en bekväm och bra lösning för alla som har stora skärmar men för de som har små skärmar är det en katastrof, mycket mer pillande för att läsa diskussionerna!