Quote from Guest on 16 May 2007, 11:04På FunBeat är det hela tiden hundratals aktiva diskussioner och det finns massor av grupper och tävlingar som kan vara intressanta tex för dig som gillar löpning eller cykling. Men det är inte alltid så lätt att hitta rätt.
Om du inte redan sett den sva
På FunBeat är det hela tiden hundratals aktiva diskussioner och det finns massor av grupper och tävlingar som kan vara intressanta tex för dig som gillar löpning eller cykling. Men det är inte alltid så lätt att hitta rätt.
Om du inte redan sett den sva
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 11:14Smart idé!
Smart idé!
Quote from Jonas Täng on 16 May 2007, 11:25Har jag fattat det rätt att det är länkar till de vanligaste kategorierna för medelfunbeataren? Dvs. det är inte MINA vanligaste sporter som hamnar däruppe, väl?
Har jag fattat det rätt att det är länkar till de vanligaste kategorierna för medelfunbeataren? Dvs. det är inte MINA vanligaste sporter som hamnar däruppe, väl?
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 11:27Stämmer!
Stämmer!
Quote from Karolina Bergsten on 16 May 2007, 11:51Mycket bra! 🙂
Mycket bra! 🙂
Quote from mårten jansson on 16 May 2007, 17:43Jag tycker också att den är bra... Men varför är den svart med vit text? Det känns som om den inte riktigt hör till rutan utan är någon form av toolbar som jag lyckats få ner (#)
Jag tycker också att den är bra... Men varför är den svart med vit text? Det känns som om den inte riktigt hör till rutan utan är någon form av toolbar som jag lyckats få ner (#)
Quote from Fredrik Närenfors on 16 May 2007, 22:43Olle kan du inte låsa Headern - toppmenyn så att den alltid är synlig hur långt man än scrollar ned på en sida. Det skulle vara coolt.
Typ som på http://kostforum.se/
Olle kan du inte låsa Headern - toppmenyn så att den alltid är synlig hur långt man än scrollar ned på en sida. Det skulle vara coolt.
Typ som på http://kostforum.se/
Quote from Cliff Barnes on 16 May 2007, 22:50Fräck funktion, för all del, men rubriken på nyheten är ju inte riktigt sann..."min" sport finns inte där uppe. 😉
Fräck funktion, för all del, men rubriken på nyheten är ju inte riktigt sann..."min" sport finns inte där uppe. 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 08:57Håller med Per!
Skulle vilja kunna klicka mig vidare till andra ställen på Funbeat utan att scrolla upp igen...
Håller med Per!
Skulle vilja kunna klicka mig vidare till andra ställen på Funbeat utan att scrolla upp igen...
Quote from Bjarne Lewin on 17 May 2007, 09:00Håller inte med Per och stina! Det är en bekväm och bra lösning för alla som har stora skärmar men för de som har små skärmar är det en katastrof, mycket mer pillande för att läsa diskussionerna!
Håller inte med Per och stina! Det är en bekväm och bra lösning för alla som har stora skärmar men för de som har små skärmar är det en katastrof, mycket mer pillande för att läsa diskussionerna!