Quote from Camilla Höög on 17 May 2007, 10:28Eftersom den visar information om de mest populära sporterna och inte mina mest populära sporter så vill jag inte se den alls och absolut inte att den följer med hela tiden.
Eftersom den visar information om de mest populära sporterna och inte mina mest populära sporter så vill jag inte se den alls och absolut inte att den följer med hela tiden.
Quote from Fredrik Närenfors on 17 May 2007, 23:34Evely. Jag har också en liten skärm och just därför blir det ett jäkla scrollande upp och ner som jag gärna skulle slippa genom att ha kvar toppmenyerna på plats.
Om Olle är riktigt listig så skulle man kunna välja att låsa den eller inte. Typ som man kan
Evely. Jag har också en liten skärm och just därför blir det ett jäkla scrollande upp och ner som jag gärna skulle slippa genom att ha kvar toppmenyerna på plats.
Om Olle är riktigt listig så skulle man kunna välja att låsa den eller inte. Typ som man kan
Quote from Bjarne Lewin on 18 May 2007, 14:17Per!
Där ser man hur olika människor kan tolka samma situation olika och därför också finna olika lösningar på densamma!
Jo jag håller med om att en ökad valfrihet är bra i de allra flesta situationer!
Per!
Där ser man hur olika människor kan tolka samma situation olika och därför också finna olika lösningar på densamma!
Jo jag håller med om att en ökad valfrihet är bra i de allra flesta situationer!
Quote from Jonas Täng on 18 May 2007, 15:48Det tog väldigt lång tid för mig att hitta min huvudsport, orientering, bland träningskategorierna. För mig är orientering definitivt löpning fast i en knöligare form. Men det har sorterats under "alltid utomhus" vilket iofs är logiskt men känns (för mig)
Det tog väldigt lång tid för mig att hitta min huvudsport, orientering, bland träningskategorierna. För mig är orientering definitivt löpning fast i en knöligare form. Men det har sorterats under "alltid utomhus" vilket iofs är logiskt men känns (för mig)
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 11:44Om vindsurfing ligger under "utomhus vattensporter" borde väl även segling platsa där? Iaf känner jag som seglare att jag har mer gemansamt med vindsurfare än jag har med exempelvis orienterare eller landsvägscyklister (som ligger under "alltid utomhus",
Om vindsurfing ligger under "utomhus vattensporter" borde väl även segling platsa där? Iaf känner jag som seglare att jag har mer gemansamt med vindsurfare än jag har med exempelvis orienterare eller landsvägscyklister (som ligger under "alltid utomhus",
Quote from Fredrik Närenfors on 22 May 2007, 11:50Och då kan ändå en seglare alltid gå ned i ruffen (H)
Och då kan ändå en seglare alltid gå ned i ruffen (H)
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 11:54Per: Näe, det beror ju faktiskt på vad man har för båt 😀
Per: Näe, det beror ju faktiskt på vad man har för båt 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 23 May 2007, 00:23Då får man väl gå ned i lä då 🙂
Då får man väl gå ned i lä då 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2007, 07:41Haha, ja fast jag håller mig nog på lovartssidan, för kallt i vattnet för att bada än så länge.... Men det räknas nog fortfarande som en utomhussport, vare sig man har båt med ruff eller ej 🙂
Haha, ja fast jag håller mig nog på lovartssidan, för kallt i vattnet för att bada än så länge.... Men det räknas nog fortfarande som en utomhussport, vare sig man har båt med ruff eller ej 🙂
Quote from Jonas Täng on 23 May 2007, 09:26Har ni hoppat runt i träningskategorierna? Det ger rätt en rätt kul översikt över hur fantastiskt många olika träningsvarianter vi ägnar oss åt! Många av träningskategorierna har massor med tårtbitar. Volleyboll bara två - en match mellan vanlig volleybol
Har ni hoppat runt i träningskategorierna? Det ger rätt en rätt kul översikt över hur fantastiskt många olika träningsvarianter vi ägnar oss åt! Många av träningskategorierna har massor med tårtbitar. Volleyboll bara två - en match mellan vanlig volleybol