Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Förutom övriga saker jag skrev om nyss så har dessutom följande förbättringar gjorts på önskemål från er:

1. Man kan mata in längd på passet med timmar också, dvs HH:MM:SS.

2. Man kan strunta i att fylla i längd på passet. Det blir då automatiskt 0 min

Ännu mer supergrejer! Jag gillar särskilt att kalendern inte summerar framtida pass i översikten längst ner på kalendersidan.

Javisstja, jag glömde att det numera också finns en länk under svara-knappen (för diskussioner) som du kan använda om du vill öppna svarsformuläret i ett nytt fönster.

Hej Olle!
Vad fint du gör det!
Jag undrar bara om det skulle vara möjligt att ha kvar summeringen av hela veckans pass, även de framtida. Jag tränar efter mål i minuter och brukar lägga upp min vecka så att jag får "ihop" min minuter. Nu kommer jag annars

Fast det där med fönstret var ju inte klockrent ändå, för när man svarat har man plötsligt två FB-fönster öppna. Kan inte svarsfönstret stängas när man skickar svaret eller att svarsrutan öppnas direkt under diskussionen i fråga alltså på samma sida?

Svaret i separat fönster är ju en klar förbättring, mycket lättare att klippa över från originaltexten. Men ändå, finns det möjlighet till nån form av quote-funktion? Pretty please, sugar on top?

ärligt talat. om citat funktionen används så blir inläggen si in h****te långa att inge orkar läsa eländet

Ctrl+F4 eller Ctrl+w för att stänga tab
Alt+F4 för att stänga fönster

Snyggast är nog ändå en popup med endast en editbox som christer skriver om.

Olle.... Du är BÄST!! (L)

Tack Olle för alla nya fina funktioner. Har inte hunnit testa dom än men det är nog bra 🙂

12