Quote from Guest on 27 February 2008, 10:06Förutom övriga saker jag skrev om nyss så har dessutom följande förbättringar gjorts på önskemål från er:
1. Man kan mata in längd på passet med timmar också, dvs HH:MM:SS.
2. Man kan strunta i att fylla i längd på passet. Det blir då automatiskt 0 min
Förutom övriga saker jag skrev om nyss så har dessutom följande förbättringar gjorts på önskemål från er:
1. Man kan mata in längd på passet med timmar också, dvs HH:MM:SS.
2. Man kan strunta i att fylla i längd på passet. Det blir då automatiskt 0 min
Quote from Therese Linner on 27 February 2008, 10:16Ännu mer supergrejer! Jag gillar särskilt att kalendern inte summerar framtida pass i översikten längst ner på kalendersidan.
Ännu mer supergrejer! Jag gillar särskilt att kalendern inte summerar framtida pass i översikten längst ner på kalendersidan.
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:47Javisstja, jag glömde att det numera också finns en länk under svara-knappen (för diskussioner) som du kan använda om du vill öppna svarsformuläret i ett nytt fönster.
Javisstja, jag glömde att det numera också finns en länk under svara-knappen (för diskussioner) som du kan använda om du vill öppna svarsformuläret i ett nytt fönster.
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:53Hej Olle!
Vad fint du gör det!
Jag undrar bara om det skulle vara möjligt att ha kvar summeringen av hela veckans pass, även de framtida. Jag tränar efter mål i minuter och brukar lägga upp min vecka så att jag får "ihop" min minuter. Nu kommer jag annars
Hej Olle!
Vad fint du gör det!
Jag undrar bara om det skulle vara möjligt att ha kvar summeringen av hela veckans pass, även de framtida. Jag tränar efter mål i minuter och brukar lägga upp min vecka så att jag får "ihop" min minuter. Nu kommer jag annars
Quote from Jan Lundquist on 27 February 2008, 10:56Fast det där med fönstret var ju inte klockrent ändå, för när man svarat har man plötsligt två FB-fönster öppna. Kan inte svarsfönstret stängas när man skickar svaret eller att svarsrutan öppnas direkt under diskussionen i fråga alltså på samma sida?
Fast det där med fönstret var ju inte klockrent ändå, för när man svarat har man plötsligt två FB-fönster öppna. Kan inte svarsfönstret stängas när man skickar svaret eller att svarsrutan öppnas direkt under diskussionen i fråga alltså på samma sida?
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 16:01Svaret i separat fönster är ju en klar förbättring, mycket lättare att klippa över från originaltexten. Men ändå, finns det möjlighet till nån form av quote-funktion? Pretty please, sugar on top?
Svaret i separat fönster är ju en klar förbättring, mycket lättare att klippa över från originaltexten. Men ändå, finns det möjlighet till nån form av quote-funktion? Pretty please, sugar on top?
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 16:16ärligt talat. om citat funktionen används så blir inläggen si in h****te långa att inge orkar läsa eländet
ärligt talat. om citat funktionen används så blir inläggen si in h****te långa att inge orkar läsa eländet
Quote from Camilla Höög on 27 February 2008, 16:47Ctrl+F4 eller Ctrl+w för att stänga tab
Alt+F4 för att stänga fönsterSnyggast är nog ändå en popup med endast en editbox som christer skriver om.
Ctrl+F4 eller Ctrl+w för att stänga tab
Alt+F4 för att stänga fönster
Snyggast är nog ändå en popup med endast en editbox som christer skriver om.
Quote from Andreas Björklund on 27 February 2008, 18:37Olle.... Du är BÄST!! (L)
Olle.... Du är BÄST!! (L)
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 21:35Tack Olle för alla nya fina funktioner. Har inte hunnit testa dom än men det är nog bra 🙂
Tack Olle för alla nya fina funktioner. Har inte hunnit testa dom än men det är nog bra 🙂