Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Håller med Jessica, ingen quote-funktion. Vill man ta med en liten textsnutt är det ju bara att kopiera själv, fanns funktionen skulle det bli 3 ggr så långa trådar.

Quote-funktion missbrukas otroligt lätt. Vi klarar oss utan den.

Jag vill inte heller ha quote. Folk har en tendens att quota hela inlägg de vill svara på, istället för att som nu bara skriva namnet. I övrigt är jag nöjd. Och jag är supernöjd med att inte hela veckan summeras om man inte tränat den än..

Däremot skulle jag vilja att man kunde markera vilket inlägg man svarar på. T ex att inläggen numreras och det finns en svarsknapp till varje inlägg. Då blir det inte alltid så förvirrande.

"3. Kalendern summerar inte framtida pass i summeringarna"
gäller det även i statistikgrejen under min träning?
Den där där man kan plotta upp alla möjliga staplar och linjer - sånt jag tycker är kul ... (blush) men inte så kul när inställda tävlingar k

6. Under knappen för att svara på en diskussion finns numera en länk som du kan använda om du vill öppna svarsformuläret i ett nytt fönster.

I en annan tråd tyckte jag och nån mer att det skulle underlätta om man hade denna länk _ovanför_ knapparna för s

Olle du är kung! 🙂 Om du inte visste det redan (L)

Efter de senaste förbättringarna har jag märkt att följande fel har dykt upp.

När man matar in info om ett pass så räknas tiden per kilometer och snitthastigheten ut fel.

T.ex. om jag väljer Cykling och skriver in tiden 118:00 och sträckan 65 så visas f

Nu är felet med hastighetsuträkning löst.

12