Quote from Guest on 1 November 2011, 09:09Efter påtryckningar dyker ännu ett tåg upp på lördag!
Då ska vi erövra Nockebybanan + Tvärbanan + Saltsjöbanan på lördag den 5:e november!
Start 10.00 ute i Nockeby (ändstation på Nockebybanan) sedan löpning till Alvik, ut mot Globen och till Sickla ud
Efter påtryckningar dyker ännu ett tåg upp på lördag!
Då ska vi erövra Nockebybanan + Tvärbanan + Saltsjöbanan på lördag den 5:e november!
Start 10.00 ute i Nockeby (ändstation på Nockebybanan) sedan löpning till Alvik, ut mot Globen och till Sickla ud
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 09:19Galning.
Den andra galningen, Bernt, gjorde ju alla spårvägar nu i mars
http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=707072
Från Saltsjöbaden till Nockeby blir det ca. 47 km.Nu vet jag att du visserligen vill springa så långt som möjligt men den
Galning.
Den andra galningen, Bernt, gjorde ju alla spårvägar nu i mars
http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=707072
Från Saltsjöbaden till Nockeby blir det ca. 47 km.
Nu vet jag att du visserligen vill springa så långt som möjligt men den
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 09:23Haha... Peter du har koll du.. haha ja - jag tittade mest på t-banekartan! Tack, då blir det annolikt Sickla Udde - Slussen och utåt .. TACK ! 🙂
Haha... Peter du har koll du.. haha ja - jag tittade mest på t-banekartan! Tack, då blir det annolikt Sickla Udde - Slussen och utåt .. TACK ! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 20:55ja och då tog jag Djurgårdslinjen och Lidingöbanan oxå = 80k (H)
Han en fin tur, blir nog Vinter?maran för mig 🙂
ja och då tog jag Djurgårdslinjen och Lidingöbanan oxå = 80k (H)
Han en fin tur, blir nog Vinter?maran för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 20:59@Bernt: behöver du också få upp snabbheten inför Bislett?
Måste ju få in några sprintlopp 😉
@Bernt: behöver du också få upp snabbheten inför Bislett?
Måste ju få in några sprintlopp 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 21:01?
?
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 21:01ja, vintermaran ... ses 😉
ja, vintermaran ... ses 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 21:49Mitt problem är att jag måste få tillbaka ultrabenen... så jag skippar vintermaran 🙂
Mitt problem är att jag måste få tillbaka ultrabenen... så jag skippar vintermaran 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 08:47Vi ser ut att bli ett litet gäng (t+)
Vi ser ut att bli ett litet gäng (t+)
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 20:30Sprang idag ett långpasss på 44km, från Luma (sjöstan) via Hästhagen till Saltsjö-Duvnäs och sedan ut till Solsidan, runt på Älgö och sedan förbi Grand Hotell.
Stannade på fiket som ligger på andra sidan vägen mot Grand och ÄT DÄR! Grymma bullar och bra
Sprang idag ett långpasss på 44km, från Luma (sjöstan) via Hästhagen till Saltsjö-Duvnäs och sedan ut till Solsidan, runt på Älgö och sedan förbi Grand Hotell.
Stannade på fiket som ligger på andra sidan vägen mot Grand och ÄT DÄR! Grymma bullar och bra