Quote from Guest on 13 August 2008, 09:07Eremitageløbet er Danmarks største motionsløb.
Längd 13,3 kilometer.
Den klassiske distance i Danmarks største motionsløb er 13,27 kilometer på de historiske veje og stier i den smukke efterårsklædte Dyrehave nord for København.www.eremitagelobet.com
Eremitageløbet er Danmarks største motionsløb.
Längd 13,3 kilometer.
Den klassiske distance i Danmarks største motionsløb er 13,27 kilometer på de historiske veje og stier i den smukke efterårsklædte Dyrehave nord for København.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 09:17Danmarks största motionslopp - några skåningar som är sugna?
Danmarks största motionslopp - några skåningar som är sugna?
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 12:01ska vi, Karin? 😀
ska vi, Karin? 😀
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 12:26Vill du ?? kan du?? klart vi ska!!! (H:)
Vill du ?? kan du?? klart vi ska!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 12:38På fråga A svarar jag: JA!
På fråga B: det hoppas jag verkligen!Jamendåzzå! (t+)
Hoppas att det inte är svårt att ta sig dit, söndag och allt. Lättast är kanske från.....hmmm......du tar tåget malmö-kphn?
Alternativen är Köpenhamn och sedan buss till
På fråga A svarar jag: JA!
På fråga B: det hoppas jag verkligen!
Jamendåzzå! (t+)
Hoppas att det inte är svårt att ta sig dit, söndag och allt. Lättast är kanske från.....hmmm......du tar tåget malmö-kphn?
Alternativen är Köpenhamn och sedan buss till
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 12:39Ska du också dit, Nils-Åke eller du skulle bara dra oss dumma skåningar i fördärvet? *s*
Ska du också dit, Nils-Åke eller du skulle bara dra oss dumma skåningar i fördärvet? *s*
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 12:49Är det långt mellan Lyngby och Klampenborg - jag tar tåget hela vägen - har inte studerat löpsträckningen så noga, men visst är det i parken hela tiden??
EDIT: ja nu ser jag, det får väl bli en 3-4 km promenad till tåget efter målgång och trängseln lär v
Är det långt mellan Lyngby och Klampenborg - jag tar tåget hela vägen - har inte studerat löpsträckningen så noga, men visst är det i parken hela tiden??
EDIT: ja nu ser jag, det får väl bli en 3-4 km promenad till tåget efter målgång och trängseln lär v
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 12:55BILD:http://gws.maps.yahoo.com/MapImage?appid=TravelCityPage&imw=475&imh=475&clat=55.772096&clon=12.504271&flags=E&mflags=S&poi=,,ll;,mrk_l_n2.gif,55.772096,12.504271
Köpenhamn-Lyngby (med buss) tar ca 20 min. Det är kortare från Klampenborg.
Du har rät
BILD:http://gws.maps.yahoo.com/MapImage?appid=TravelCityPage&imw=475&imh=475&clat=55.772096&clon=12.504271&flags=E&mflags=S&poi=,,ll;,mrk_l_n2.gif,55.772096,12.504271
Köpenhamn-Lyngby (med buss) tar ca 20 min. Det är kortare från Klampenborg.
Du har rät
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 12:57Hmm..... det står Lyngby (och det ligger ju en bit bort) men när jag läser den store röde port i Dyrehaven tänker jag på träporten in till bakken (dyrehavs parken). Tar jag fel?
Hmm..... det står Lyngby (och det ligger ju en bit bort) men när jag läser den store röde port i Dyrehaven tänker jag på träporten in till bakken (dyrehavs parken). Tar jag fel?
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 13:06Titta på rutekorten, visst går hela loppet i Dyrehaven, fast start och mål verkar vara en bit från Bakken
Titta på rutekorten, visst går hela loppet i Dyrehaven, fast start och mål verkar vara en bit från Bakken