Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 13:14http://www.gulex.dk/default.asp?search=dyrehavsbakken&zoomlevel=15&cmd=kart
dyrehavs bakken vs. ved fortunen alt. Ermelundsvej.
Man borde kanske ta med cykeln. Verkar lättast.
EDIT: (av ngn anledning får jag inte upp rutekortet)
http://www.gulex.dk/default.asp?search=dyrehavsbakken&zoomlevel=15&cmd=kart
dyrehavs bakken vs. ved fortunen alt. Ermelundsvej.
Man borde kanske ta med cykeln. Verkar lättast.
EDIT: (av ngn anledning får jag inte upp rutekortet)
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:53Ska du också dit, Nils-Åke eller du skulle bara dra oss dumma skåningar i fördärvet? * *s
Har inte sett detta inlägg. I beg your pardon!Jag räknar med att delta för tredje året i rad! Men jag har svårt att komma i gång med att röra på mig efter semeste
Ska du också dit, Nils-Åke eller du skulle bara dra oss dumma skåningar i fördärvet? * *s
Har inte sett detta inlägg. I beg your pardon!
Jag räknar med att delta för tredje året i rad! Men jag har svårt att komma i gång med att röra på mig efter semeste
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 06:36Oj, så pass rutinerad! Ja, du vet vad du ska göra - ta tag i mig och heja och sedan förljer jag och Karin dig så att vi hittar runt 😉
Oj, så pass rutinerad! Ja, du vet vad du ska göra - ta tag i mig och heja och sedan förljer jag och Karin dig så att vi hittar runt 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 23:19Ja nog hittar jag runt. Och även till startområdet mycket folk är det.
Ja nog hittar jag runt. Och även till startområdet mycket folk är det.
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 17:07Startgrupp 9.
Och ni då?
Startgrupp 9.
Och ni då?
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 22:25Startgrupp 6.
Startgrupp 6.
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 02:35Volvo-gruppen? *s*
Volvo-gruppen? *s*
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 16:24Ja
Då får jag erkänna att det inte blev något lopp för mig i år.
Är på resa vad gör man och så är det.
Tråkigt men så blev det i år.Men jag kommer igen.
Lycka till ni som ska ut på bannanNisse
Ja
Då får jag erkänna att det inte blev något lopp för mig i år.
Är på resa vad gör man och så är det.
Tråkigt men så blev det i år.
Men jag kommer igen.
Lycka till ni som ska ut på bannan
Nisse
Quote from Karolina Bergsten on 4 October 2008, 16:45eller 19 000 nya bekantskaper Maria!
eller 19 000 nya bekantskaper Maria!
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 17:17självklar, kikki! 😀
Bara de inte kommer på fika en dag - alla på en gång.......många bullar ska det bakas då *s*
Har du några kvar?
Jag har nästan slutat baka. Man hinner ju knappt få ut det ur ugnen innan tonåringarna varit framme.
självklar, kikki! 😀
Bara de inte kommer på fika en dag - alla på en gång.......många bullar ska det bakas då *s*
Har du några kvar?
Jag har nästan slutat baka. Man hinner ju knappt få ut det ur ugnen innan tonåringarna varit framme.