Quote from Guest on 14 March 2012, 16:30Jag har alltid gillat jympa och tränar på friskis sedan ett par år tillbaka. I år tänkte jag också satsa på löpning lite mer på allvar för att förhoppningsvis i framtiden kunna förverkliga min gamla dröm om att springa ett maraton. Jag tänkte börja med St
Jag har alltid gillat jympa och tränar på friskis sedan ett par år tillbaka. I år tänkte jag också satsa på löpning lite mer på allvar för att förhoppningsvis i framtiden kunna förverkliga min gamla dröm om att springa ett maraton. Jag tänkte börja med St
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 16:40XXX
XXX
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 18:04De lätta distanspassen. Du blir även ganska hipp, eftersom resultatet blir ett FIRST-program. 😉
De lätta distanspassen. Du blir även ganska hipp, eftersom resultatet blir ett FIRST-program. 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 21:39Då skulle jag byta in ett HIT eller ett cirkelfyspass för många utav övningarna på dessa pass har du nytta av i löpningen. Och förmodligen skulle ett kortare distanspass bli det som fick stryka på foten av löppassen.
Då skulle jag byta in ett HIT eller ett cirkelfyspass för många utav övningarna på dessa pass har du nytta av i löpningen. Och förmodligen skulle ett kortare distanspass bli det som fick stryka på foten av löppassen.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:20(fick-postning)
(fick-postning)
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:39Kör den lätta distansen innan gympan.
Kör den lätta distansen innan gympan.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:10Varför ersätta något löppass? Se det hellre som ytterliggare ett träningspass som kommer göra dig ännu bättre. Möligen skulle du kunna stryka något styrkepass och ersätta det med jympa.
Varför ersätta något löppass? Se det hellre som ytterliggare ett träningspass som kommer göra dig ännu bättre. Möligen skulle du kunna stryka något styrkepass och ersätta det med jympa.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:47Tack för tipsen. Det låter som att lätta distanspass och styrka blir det som får bytas ut för min del.
Målet är att i så stor utsträckning som möjligt köra både träningsprogrammet och extra jympa men ibland kan jag vilja prioritera min fritid till annat
Tack för tipsen. Det låter som att lätta distanspass och styrka blir det som får bytas ut för min del.
Målet är att i så stor utsträckning som möjligt köra både träningsprogrammet och extra jympa men ibland kan jag vilja prioritera min fritid till annat
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 14:16Har inte Friskis löpning på schemat?
Har inte Friskis löpning på schemat?
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 00:50Jodå det har de också. Tänkte pricka in några sådana också om det passar, men det är just att skutta omkring till musik som jag inte vill missa. 🙂
Jodå det har de också. Tänkte pricka in några sådana också om det passar, men det är just att skutta omkring till musik som jag inte vill missa. 🙂