Quote from Guest on 10 February 2008, 21:40Hej på er 😉
Jag har haft hemskt mycket att göra under det här skolåret, och kommer att få en hel del att göra andra halvan av terminen igen. Därför har jag insett att jag helt enkelt inte har tid att sitta här och fixa med veckomål och måländringar osv.
Hej på er 😉
Jag har haft hemskt mycket att göra under det här skolåret, och kommer att få en hel del att göra andra halvan av terminen igen. Därför har jag insett att jag helt enkelt inte har tid att sitta här och fixa med veckomål och måländringar osv.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:50Om ingen annan vill kan jag ta över. Jag är här ganska ofta, flera gånger på en dag. Kanske man kan få lite tips.
Om ingen annan vill kan jag ta över. Jag är här ganska ofta, flera gånger på en dag. Kanske man kan få lite tips.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:05Läste att du kunde ta över Maria. Är jätteglad för det, skulle sakna denna utmaningen jättemycket.Men måste nog erkänna att jag inte har diciplinen att hålla ordning på nått mer än mig själv.MVH Annkie
Läste att du kunde ta över Maria. Är jätteglad för det, skulle sakna denna utmaningen jättemycket.Men måste nog erkänna att jag inte har diciplinen att hålla ordning på nått mer än mig själv.MVH Annkie
Quote from Sebastian Magnusson on 11 February 2008, 10:58Jättebra Maria! Jag är så fruktansvärt rörig så jag skulle heller aldrig kunna hålla reda på allt. (#)
Jättebra Maria! Jag är så fruktansvärt rörig så jag skulle heller aldrig kunna hålla reda på allt. (#)
Quote from mårten jansson on 11 February 2008, 17:51Vad kul 🙂 Jag skickar ett PM till dig!
Vad kul 🙂 Jag skickar ett PM till dig!
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 21:18Hej!
Jag skulle också sakna Utmaningen.
Tack för ni tycker det är ok att jag tar över.
Tar över vecka 8.
Hoppas det blir lika kul och att vi fortsätter stödja varann.
Är som sagt här ganska ofta.;)
Hej!
Jag skulle också sakna Utmaningen.
Tack för ni tycker det är ok att jag tar över.
Tar över vecka 8.
Hoppas det blir lika kul och att vi fortsätter stödja varann.
Är som sagt här ganska ofta.;)
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 21:30Va bra Det känns tryggt att veta att nån finns där och tar hand om oss.
(L)
Va bra Det känns tryggt att veta att nån finns där och tar hand om oss.
(L)
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 23:07Tack så mycket Maria! Vi vill ju ha kvar vår utmaning.
Tack så mycket Maria! Vi vill ju ha kvar vår utmaning.
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 08:24Toppen Maria! (t+)
Vi kommer stötta dig tills du blivit varm i kläderna! 🙂
Toppen Maria! (t+)
Vi kommer stötta dig tills du blivit varm i kläderna! 🙂
Quote from Fredrik Borgström on 12 February 2008, 14:09Härligt, Maria, att du kan ställa upp och dra vidare med utmaningen, som för mig är motivation till tusen. Och TACK (L) Denize för allt du fixat och trixat med under så lång tid. Du har gjort ett strålande jobb!!! 🙂
Härligt, Maria, att du kan ställa upp och dra vidare med utmaningen, som för mig är motivation till tusen. Och TACK (L) Denize för allt du fixat och trixat med under så lång tid. Du har gjort ett strålande jobb!!! 🙂