Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:29Bra jobbat Maria! Tack Denize för allt du gjort!
Bra jobbat Maria! Tack Denize för allt du gjort!
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:36Tack för allt ditt jobb Denize Du finns väl kvar på funbeat.
Tack för allt ditt jobb Denize Du finns väl kvar på funbeat.
Quote from mårten jansson on 12 February 2008, 19:40Självklart finns jag kvar på funbeat! Men jag kommer att ha väldigt mycket att göra igen så jag kanske inte är så aktiv en period - men reggar iaf träning 🙂
Självklart finns jag kvar på funbeat! Men jag kommer att ha väldigt mycket att göra igen så jag kanske inte är så aktiv en period - men reggar iaf träning 🙂
Quote from Sebastian Magnusson on 13 February 2008, 10:10Ja tack för den här tiden Denize! (L)
Ja tack för den här tiden Denize! (L)
Quote from Elin Rimhagen on 13 February 2008, 12:34Va skönt att vi hittade en ersättare - härligt Maria.
Jag skulle sakna utmaningen jätte mycke. Utan er är de inte lika skoj.
Va skönt att vi hittade en ersättare - härligt Maria.
Jag skulle sakna utmaningen jätte mycke. Utan er är de inte lika skoj.
Quote from mårten jansson on 17 February 2008, 10:37Måste erkänna att jag har lite separationsångest idag 🙂 Men det ska bli skönt också, speciellt eftersom det ser ut som att det kommer att gå bra för gruppen ändå (L)
Och tack till er alla för att ni är så härliga (L) Extra tack till er som varit med re
Måste erkänna att jag har lite separationsångest idag 🙂 Men det ska bli skönt också, speciellt eftersom det ser ut som att det kommer att gå bra för gruppen ändå (L)
Och tack till er alla för att ni är så härliga (L) Extra tack till er som varit med re
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 22:22Lycka till med allt du har att göra i vår!
Lycka till med allt du har att göra i vår!