Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatEtt förslag
You need to log in to create posts and topics.

12

Det skulle vara väldigt roligt om man kunde prenumerera på sina favoritbloggar med RSS 🙂

Ja, och att prenumerera på någons träning också! 😀

får man inte båda om man lägger till personen på sin kompislista

Nja... Inte som rss (dvs att man kan ta det till en extern rss-läsare), eller har jag missat något som redan finns?? 🙂

Tycker oxå det räcker att man får sina kompisars bloggar i nyhetsströmmen.

Men nyhetsströmmen kan jag inte kolla med min telefon (jag kollar mailen i den, och rss kan jag också kolla). det vore en nifty funktion eftersom jag har för många bloggar jag tycker är roliga och för lite tid vid datorn. Men när jag sitter på tunnelbanan

Man får ju både bloggar och träningspass i nyhetsströmmen. Det duger för min del. 🙂

Jo, men som sagt... Nyhetsströmmen når man inte alltid när man har tid att läsa, inte som RSS 🙂

Och skulle det skada? Det skulle förmodligen bara bli checkbox "RSS-prenumerera på den här bloggen", jag ser inte problematiken. En extrafunktionalitet som

Lady G: Nej, det skulle absolut inte skada. Vi skrev våra inlägg samtidigt så då såg jag inte ditt förrän jag redan skrivit mitt. Självklart kan det vara bra med en möjlighet för RSS. Det skadar som sagt inte alls. 🙂 Det vore väl bra om det fanns för de

Heh, ja kolla tidsstämpen! 🙂

Jag tror som sagt att det skulle vara enkelt att implementera, fast jag kan ju ha tokfel bara för att det SER enkelt ut när andra gjort det 🙂

12