Quote from Galderma Fritidsförening on 16 June 2008, 22:45hehe, det är inte så jättesvårt. Frågan är bara om Olle klarar det 😉 Men det gör han säkert. Sen är ju frågan också hur mycket han har att göra i övrigt... Är säkert en del (H)
hehe, det är inte så jättesvårt. Frågan är bara om Olle klarar det 😉 Men det gör han säkert. Sen är ju frågan också hur mycket han har att göra i övrigt... Är säkert en del (H)
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:47Mjo, han är säkert hyperupptagen 🙂
Man blir ju lite nyfiken på vad han har i tomtesäcken härnäst med tanke på alla fina uppdateringar han kom med nu nyligen.
Mjo, han är säkert hyperupptagen 🙂
Man blir ju lite nyfiken på vad han har i tomtesäcken härnäst med tanke på alla fina uppdateringar han kom med nu nyligen.
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2008, 22:48*suck*
*suck*
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 June 2008, 22:48ja, man undrar 🙂 men släng iväg ett mail så skriver han säkert upp det på önskelistan ^^
ja, man undrar 🙂 men släng iväg ett mail så skriver han säkert upp det på önskelistan ^^
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:51Christer?
Rebecca, jag får nog göra det. Jag kom på att jag inte ens vet om han läser här eller inte, det har han säkert inte tid med.
Christer?
Rebecca, jag får nog göra det. Jag kom på att jag inte ens vet om han läser här eller inte, det har han säkert inte tid med.
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 June 2008, 22:55Olle läser nog inte forumen så jätteofta kan jag tänka mig... Säkrast är nog att skicka mail.
Olle läser nog inte forumen så jätteofta kan jag tänka mig... Säkrast är nog att skicka mail.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 23:02Det har du nog rätt i... Jag säger som Homer Simpson: "Doh!" 😀
Det har du nog rätt i... Jag säger som Homer Simpson: "Doh!" 😀
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 10:48Jag läser och läser! 🙂
RSS till nyhetsfeeden står på önskelistan.
Jag läser och läser! 🙂
RSS till nyhetsfeeden står på önskelistan.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 10:57Oh! Tack, gulle dig 🙂
Oh! Tack, gulle dig 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 11:02Sweet. Ett tillägg till Google Reader ^_^ (t+)
Sweet. Ett tillägg till Google Reader ^_^ (t+)