Quote from Guest on 16 June 2008, 22:04Det skulle vara väldigt roligt om man kunde prenumerera på sina favoritbloggar med RSS 🙂
Det skulle vara väldigt roligt om man kunde prenumerera på sina favoritbloggar med RSS 🙂
Quote from Andreas Björklund on 16 June 2008, 22:14Ja, och att prenumerera på någons träning också! 😀
Ja, och att prenumerera på någons träning också! 😀
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:15får man inte båda om man lägger till personen på sin kompislista
får man inte båda om man lägger till personen på sin kompislista
Quote from Andreas Björklund on 16 June 2008, 22:17Nja... Inte som rss (dvs att man kan ta det till en extern rss-läsare), eller har jag missat något som redan finns?? 🙂
Nja... Inte som rss (dvs att man kan ta det till en extern rss-läsare), eller har jag missat något som redan finns?? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:18Tycker oxå det räcker att man får sina kompisars bloggar i nyhetsströmmen.
Tycker oxå det räcker att man får sina kompisars bloggar i nyhetsströmmen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:29Men nyhetsströmmen kan jag inte kolla med min telefon (jag kollar mailen i den, och rss kan jag också kolla). det vore en nifty funktion eftersom jag har för många bloggar jag tycker är roliga och för lite tid vid datorn. Men när jag sitter på tunnelbanan
Men nyhetsströmmen kan jag inte kolla med min telefon (jag kollar mailen i den, och rss kan jag också kolla). det vore en nifty funktion eftersom jag har för många bloggar jag tycker är roliga och för lite tid vid datorn. Men när jag sitter på tunnelbanan
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 June 2008, 22:29Man får ju både bloggar och träningspass i nyhetsströmmen. Det duger för min del. 🙂
Man får ju både bloggar och träningspass i nyhetsströmmen. Det duger för min del. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:34Jo, men som sagt... Nyhetsströmmen når man inte alltid när man har tid att läsa, inte som RSS 🙂
Och skulle det skada? Det skulle förmodligen bara bli checkbox "RSS-prenumerera på den här bloggen", jag ser inte problematiken. En extrafunktionalitet som
Jo, men som sagt... Nyhetsströmmen når man inte alltid när man har tid att läsa, inte som RSS 🙂
Och skulle det skada? Det skulle förmodligen bara bli checkbox "RSS-prenumerera på den här bloggen", jag ser inte problematiken. En extrafunktionalitet som
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 June 2008, 22:40Lady G: Nej, det skulle absolut inte skada. Vi skrev våra inlägg samtidigt så då såg jag inte ditt förrän jag redan skrivit mitt. Självklart kan det vara bra med en möjlighet för RSS. Det skadar som sagt inte alls. 🙂 Det vore väl bra om det fanns för de
Lady G: Nej, det skulle absolut inte skada. Vi skrev våra inlägg samtidigt så då såg jag inte ditt förrän jag redan skrivit mitt. Självklart kan det vara bra med en möjlighet för RSS. Det skadar som sagt inte alls. 🙂 Det vore väl bra om det fanns för de
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:42Heh, ja kolla tidsstämpen! 🙂
Jag tror som sagt att det skulle vara enkelt att implementera, fast jag kan ju ha tokfel bara för att det SER enkelt ut när andra gjort det 🙂
Heh, ja kolla tidsstämpen! 🙂
Jag tror som sagt att det skulle vara enkelt att implementera, fast jag kan ju ha tokfel bara för att det SER enkelt ut när andra gjort det 🙂