Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatEtt fel har uppstått
You need to log in to create posts and topics.

Jag har flaggat en del trådar som är intressanta och de ligger ju alltid i listan, även om man har 0 olästa så jag använder den där länken som genväg till de trådar jag vill kunna läsa om som var varit informationsrika. Dem kan jag inte se alls nu i röran

Hoppsan, det kanske är bättre att gå och lägga sig i så fall och inte störa honom 🙂

Men jag håller tummarna intensivt och tänker på dem som sitter uppe nu och jobbar.

Jag har också jätteproblem! Går jag in och tittar på olästa diskussioner så dyker enorma mängder gamla inlägg upp, och dom har dessutom tappat sina smiley om jag har skrivit något i den! Grarrrghhh! The world is falling apart!

Jag tror alla har jätteproblem just nu.

Bäst att vi själva jobbar med det vi borde göra så här dags, och låter Olle lösa detta i lugn och ro.
det finns inget värre om man pysslar med problemlösning än att hela tiden bli avbruten med frågor.

Nu verkar det funka!

(L)

Stämmer bra! Du var några sekunder snabbare än jag på att meddela 🙂

Jaaaa! Tack Olle! (L)

Snabbare än blixten 🙂

Tack!

Har problem nu på morgonnen med att jag får upp alla diskutioner och inte kan ta bort dem men går jag in på mina egna diskutions grupper via länken grupper då funkar det hyfsat.

Tack Olle! (L)