Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu börjar en ny månad strax och vi på Funbeat Streak Runners fortsätter springa minst en km varje dag... Häng med och stärk kroppen och psyket och bli en av de coolaste löparna i landet!

Varje månad är vi mellan 10 och 20 personer som peppar varandra att

Som FunBeat Streak Runner kommer du att förbättra din benstyrka oerhört..det är i alla fall något som jag kan garantera dig att jag gjort. Har du sedan som jag naturliga tillfällen att streaka så kommer det ju bara av farten å är gratis samt mycket mer tr

Måste man vara naken, eller får man ha kläder på sig? (H)

Krister du som ju kutar i princip varje dag ska väl ändå vara med i vårat gäng tycker jag. Å det är skit samma om du är naken eller har något på dig...bara du kör 1 km någonstans å i det tempot som jag nyss berättade om och då varje dag. Tror faktiskt int

Krister kan inte springa så kort som 1km kjelle!

Och sedan måste han vila någon dag ibland också, veklingen!!

DET tror jag däremot inte på!

Krister, hur du vill vara klädd får du besluta själv, men det är klart att du får mer uppmärksamhet om du springer utan kläder. Det är inget någon av oss Streak Runners har testat, men häng på och var den förste så får vi en till intressant historia att s

Varför är du inte med då Christer...så kan vi kanske bilda en senior-avdelning????
Å utmana ynglena...yngelna...typ?!:):)

Njaä, jag tycker inte riktigt om det där tvånget att springa varje dag - inte för att jag inte orkar eller inte kan - jag gör det ändå vissa veckor... men jag vill bestämma själv - och nu kommer det att bli en massa cykel o simträning efter i morgon...