Quote from Guest on 10 February 2008, 23:17En Svensk Klassiker!
En Svensk Klassiker!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 23:27Det tycker jag låter som en bra idé!
När ska vi börja? Vätternrundan i Juni? Vansbrosimmet i Juli?
Jag tycker vi börjar med lidingöloppet i slutet av September, perfekt att ha som mål hela sommaren; 3 mil löpning kuperad terräng! Snacka om sporre att tr
Det tycker jag låter som en bra idé!
När ska vi börja? Vätternrundan i Juni? Vansbrosimmet i Juli?
Jag tycker vi börjar med lidingöloppet i slutet av September, perfekt att ha som mål hela sommaren; 3 mil löpning kuperad terräng! Snacka om sporre att tr
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 23:37Asså som de är nu så kan ja ju inte springa längre än nån km för ryggen sätter ju stopp, annars hade ja gärna vart me! 🙂 Men man kan ju ha de som mål till nästa höst kanske, om de går som jag vill med ryggen. (För att det ska bli en äkta svensk klassike
Asså som de är nu så kan ja ju inte springa längre än nån km för ryggen sätter ju stopp, annars hade ja gärna vart me! 🙂 Men man kan ju ha de som mål till nästa höst kanske, om de går som jag vill med ryggen. (För att det ska bli en äkta svensk klassike
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 23:44Ja inom ett år, men INTE samma kalenderår! Det spelar alltså ingen roll att lidingöloppet blir 2008 och de andra grejerna blir 2009 - det är ändå inom loppet av ett år!
Kolla svensk klassikers hemsida så får du se.Jag tycker vi sätter som mål att göra
Ja inom ett år, men INTE samma kalenderår! Det spelar alltså ingen roll att lidingöloppet blir 2008 och de andra grejerna blir 2009 - det är ändå inom loppet av ett år!
Kolla svensk klassikers hemsida så får du se.
Jag tycker vi sätter som mål att göra
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 23:58Okej! Jag ska köra dom där rygghärjningsövningarna och situps innan ja slocknar ikväll och försöka fortsätta med det regelbundet!
Okej! Jag ska köra dom där rygghärjningsövningarna och situps innan ja slocknar ikväll och försöka fortsätta med det regelbundet!
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 08:14Ok Johannes nu har jag ändrat / lagt till lite i planen, vad tycker du om det?
Vi kan ju börja med planering för Lidingö tycker jag redan nu. Ju tidigare desto mer förberedda är vi när det är dags.
Alright, ha det gott!
Ok Johannes nu har jag ändrat / lagt till lite i planen, vad tycker du om det?
Vi kan ju börja med planering för Lidingö tycker jag redan nu. Ju tidigare desto mer förberedda är vi när det är dags.
Alright, ha det gott!
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 15:28Jo vi kan börja förbereda oss för Lidingö! Men jag har inte så stora förväntingar trots allt. Men man kan ju ha loppet som mål och förbereda inför det!! 🙂
Jo vi kan börja förbereda oss för Lidingö! Men jag har inte så stora förväntingar trots allt. Men man kan ju ha loppet som mål och förbereda inför det!! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 22:36Wiiiii litet T kikar in här 😀
Ser kul ut med gemensamma mål, jag är med på allt!!Blev lite tokigt idag, först 23km på dagen och sen hängde med Viking och Skatefantomen på kvällen på ett till pass, kanske inte så schmaaaart det 😉
Nu är jag trött, men
Wiiiii litet T kikar in här 😀
Ser kul ut med gemensamma mål, jag är med på allt!!
Blev lite tokigt idag, först 23km på dagen och sen hängde med Viking och Skatefantomen på kvällen på ett till pass, kanske inte så schmaaaart det 😉
Nu är jag trött, men
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 08:42Grymt pass igår Tobbe, fan du börjar ju bli Elit med stort E...
Ok grabbar men då är det inte så mycket mer att snacka om, vi KÖR helt enkelt 🙂
Immortal & Brave no Fear of the Grave - IMMORTAL I STAND!
Grymt pass igår Tobbe, fan du börjar ju bli Elit med stort E...
Ok grabbar men då är det inte så mycket mer att snacka om, vi KÖR helt enkelt 🙂
Immortal & Brave no Fear of the Grave - IMMORTAL I STAND!
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 17:57Jo Tobbe och Henke äger stenhårt på Ormberget just nu och dom är långtifrån så bra som dom skuile kunna vara om dom satsar lite till! Själv blev jag totaldöd efter passet med Tobbe och Henke! 🙂 Var lätt det roligaste passet på väldigt länge för mej! For
Jo Tobbe och Henke äger stenhårt på Ormberget just nu och dom är långtifrån så bra som dom skuile kunna vara om dom satsar lite till! Själv blev jag totaldöd efter passet med Tobbe och Henke! 🙂 Var lätt det roligaste passet på väldigt länge för mej! For