Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTrue Metal IKEtt tillägg i planen!
You need to log in to create posts and topics.

12

Jo det är ju det där med satsning och träning... kroppen måste ju kunna ta emot träningen också, kör man får hårt så ger det inget om man inte har "tillräcklig grund".
Och så måste det ju vara ROLIGT! själv vilar jag idag på Alla Hjärtans Dag, laddar för

Riktigt kul att Johannes har kommit igång så bra och tycker att det är roligt med träning igen! Kanon att armbågarna håller oxå!
Viking är riktigt duktig i klassiskt med bra driv i steget och stor åkning, kan bli nåt riktigt bra det där... 😀
Peter är sup

Superlim? haha... ja man får tacka för komplimangen 🙂
Men jag tycker det låter som att ni klarar er bra där hemma, kul att höra att ni tränar som grupp TROTS att jag inte är där och ringer och grejar. När jag kommer hem kanske det är nån av er som ringer

Tack för komplimangerna Tobbe! 🙂 Jo jag måste också säga att de känns grymt kul at vi håller igång med träningen till stor del tillsammans, även utan Peters pushande. En sak till som är grymt bra är att vi inte tappat modet trots Jontes gaggande, som sa

Nu har vi fler alternativ när det gäller längdskidåkning här på funbeat! Verkar va vettigt folk som styr på denna sida som lyssnar på medlemmars förslag! 🙂

Ha de gött!

Bra fixat Johannes! Ibland hjälper det att klaga 🙂
Såg att du och Henke körde ett pass häromdagen, kul! Själv håller jag mig på gymet... finns ingen snö, för kallt för att cykla och jag vågar inte springa pga knät. Kunde dock köra motionscykel och crosst

Kul att du kan träna i alla fall! Styrke är ju inte helt värdelöst!

Jo ja var me Henke å körde igår, har gått lite småsegt me Henke sista gångerna, men ja har börjat fixa dygnsrytmen å maten igen, blev som skakig rytm å allt sista tiden. Idag var jag med

Ok men man kan inte vara på topp varje dag. Du blir garanterat bättre och bättre för varje pass nu Johannes, bara att köra på.. Bra att du tänker på dygnsrytm mm, oerhört viktigt. Kör hårt i helgen och ta hand om varandra!
ha det bra grabbar, vi syns och

YEEEEEEEEAAAAAAHH!!!! (H:)

12