Quote from Guest on 4 June 2008, 19:20Vilken go runda jag var ute på nu! Sprang 5,2 km till en badplats, Getskär.
Ut på bryggan, av med kläderna, strumpor och mp3 i skon, knöt fast tröja och
byxor i ett räcke för det blåste en del och så... Plupps! Snacka om härlig nedkylning! Sprang på lätt
Vilken go runda jag var ute på nu! Sprang 5,2 km till en badplats, Getskär.
Ut på bryggan, av med kläderna, strumpor och mp3 i skon, knöt fast tröja och
byxor i ett räcke för det blåste en del och så... Plupps! Snacka om härlig nedkylning! Sprang på lätt
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 19:30Låter härligt, men jag föredrar nog att göra detsamma i sötvatten!
Låter härligt, men jag föredrar nog att göra detsamma i sötvatten!
Quote from Fredric Lagerström on 4 June 2008, 19:38Ja, Maria Sötvatten går lika bra. Jag skulle kunna tänka mej att halvtidsbada i havet och lägga in en insjö som avslutning på passet. Det skulle ju vara det ultimata! Då kan man dessutom "schampobada" som avslutning.
Ja, Maria Sötvatten går lika bra. Jag skulle kunna tänka mej att halvtidsbada i havet och lägga in en insjö som avslutning på passet. Det skulle ju vara det ultimata! Då kan man dessutom "schampobada" som avslutning.
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 19:43Löpning med avslutning i vattnet med simning kommer bli en regel den här sommaren har jag bestämt. Lite cykling ska också vara med.
Löpning med avslutning i vattnet med simning kommer bli en regel den här sommaren har jag bestämt. Lite cykling ska också vara med.
Quote from Fredric Lagerström on 4 June 2008, 19:50De blir ju triatlon då ju.
De blir ju triatlon då ju.
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 19:54Ja det är det det blir, men inte riktigt i rätt ordning. Får jag ordning på mig själv blir det kanske i rätt ordning med nån gång!
Ja det är det det blir, men inte riktigt i rätt ordning. Får jag ordning på mig själv blir det kanske i rätt ordning med nån gång!