Quote from Guest on 2 January 2011, 21:44Upplever ni någon gång ett euforiskt tillstånd när ni springer långt? Hur upplever ni i sådant fall detta tillstånd? Tror mig ha fått det några gånger, bland annat idag när jag sprang tre mil på löpbandet ganska hårt (12 km/h). Kände av det vid 2, 2 mil.
Upplever ni någon gång ett euforiskt tillstånd när ni springer långt? Hur upplever ni i sådant fall detta tillstånd? Tror mig ha fått det några gånger, bland annat idag när jag sprang tre mil på löpbandet ganska hårt (12 km/h). Kände av det vid 2, 2 mil.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 21:54Jag har känt så några gånger men det var för flera år sen och jag springer inte så långt som du. Men kan längta efter den känslan 😉 vart annat/tredje löppass ungefär!
Jag har känt så några gånger men det var för flera år sen och jag springer inte så långt som du. Men kan längta efter den känslan 😉 vart annat/tredje löppass ungefär!
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 22:04http://en.wikipedia.org/wiki/Endorphin#Runner.27s_high
N-joy!
http://en.wikipedia.org/wiki/Endorphin#Runner.27s_high
N-joy!
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 07:25Det händer ibland. Skön känsla.
Det händer ibland. Skön känsla.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 09:58Absolut! Ibland dyker det upp - det så eftertraktade Runners High. 🙂
Men jag behöver inte springa långt för att det ska dyka upp. Kan uppnås även vid kortare snabba pass då det känns som jag flyter en bit ovanför marken. Stark, snabb, outtröttlig och o
Absolut! Ibland dyker det upp - det så eftertraktade Runners High. 🙂
Men jag behöver inte springa långt för att det ska dyka upp. Kan uppnås även vid kortare snabba pass då det känns som jag flyter en bit ovanför marken. Stark, snabb, outtröttlig och o
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 13:07Det har hänt och händer ofta.
Allt från 110 meter häck till flerdagslopp.
Det har hänt och händer ofta.
Allt från 110 meter häck till flerdagslopp.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 19:37ALLTID....å efter första steget. Kommer ibland på mig att le å skratta ohejdat vid många Marathonstarter.....Ja...ja tycker att det är djävligt kul.!?
Dom där euforiska upplevelserna har jag väl kanske inte märkt men man måste kanske kuta lite fortare då
ALLTID....å efter första steget. Kommer ibland på mig att le å skratta ohejdat vid många Marathonstarter.....Ja...ja tycker att det är djävligt kul.!?
Dom där euforiska upplevelserna har jag väl kanske inte märkt men man måste kanske kuta lite fortare då