Quote from Guest on 13 July 2011, 20:00Vad vore Eurosport och cykel utan Vacchi och Adamson. Härliga sändningar och härliga kommentatorer.
Vad vore Eurosport och cykel utan Vacchi och Adamson. Härliga sändningar och härliga kommentatorer.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 20:10Vad vore TV2 och cykel utan Leth, Sörensen och Ritter. Härliga sändningar och härliga kommentatorer.
Vad vore TV2 och cykel utan Leth, Sörensen och Ritter. Härliga sändningar och härliga kommentatorer.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 13 July 2011, 20:13Jag gillar båda kanalerna, men väljer av enkelhet eurosport
Jag gillar båda kanalerna, men väljer av enkelhet eurosport
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 20:31Vad vore Eurosport utan Snooker och Kim Hartman. Härliga sändningar och härlig kommentator.
Vad vore Eurosport utan Snooker och Kim Hartman. Härliga sändningar och härlig kommentator.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 20:44Vacchi och Adamsson är sköna. Danska är alldeles för svårt för oss norrlänningar att förstå 😉 http://www.youtube.com/watch?v=9taLQnNGYFM
Vacchi och Adamsson är sköna. Danska är alldeles för svårt för oss norrlänningar att förstå 😉 http://www.youtube.com/watch?v=9taLQnNGYFM
Quote from Torbjörn Ohlsson on 13 July 2011, 20:49tour.tv2.dk är änu bättre än deras sändningar vill jag säga. Klart bästa sida jag hittat som har med Touren att göra. Schysta intervjuer, kommentarer och analyser. Rekommenderas!
tour.tv2.dk är änu bättre än deras sändningar vill jag säga. Klart bästa sida jag hittat som har med Touren att göra. Schysta intervjuer, kommentarer och analyser. Rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:05Jag gillar inte bara cykling utan också grodor. Alltså skulle jag vilja lyssna på Lasse Kinch och få båda.
Jag gillar inte bara cykling utan också grodor. Alltså skulle jag vilja lyssna på Lasse Kinch och få båda.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:06Räcker det inte med Arne Hägerfors?
Räcker det inte med Arne Hägerfors?
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:49Sänder TV2 cykel ?
Sänder TV2 cykel ?
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:51Ja, TV2 Danmark
Ja, TV2 Danmark