Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:51Dansk TV2
Dansk TV2
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:35ES vore ännu trevligare om de höll repriserna på en tid när man är vaken och på ungefär samma tid varje dag. För oss som inte har inspelningsmöjligheter... 🙂
ES vore ännu trevligare om de höll repriserna på en tid när man är vaken och på ungefär samma tid varje dag. För oss som inte har inspelningsmöjligheter... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 20:59Har Leth tagits till nåder igen? Fick inte han sparken för ett antal år sedan efter sina något (till och med i Danmark!) kontroversiella "memoarer" om sin tid som konsul i Västindien?
Annars har väl både Vacchi och Adamson blivit varma i kläderna efter e
Har Leth tagits till nåder igen? Fick inte han sparken för ett antal år sedan efter sina något (till och med i Danmark!) kontroversiella "memoarer" om sin tid som konsul i Västindien?
Annars har väl både Vacchi och Adamson blivit varma i kläderna efter e
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 21:02Ja, Leth kom in i värmen igen när LA skulle köra igen.
För övrigt så var Leth&Mader väldigt beresta i vingårdar, kök och historia.
Ja, Leth kom in i värmen igen när LA skulle köra igen.
För övrigt så var Leth&Mader väldigt beresta i vingårdar, kök och historia.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 21:16Där ser man, det var ett år väl ett himla tjatande om att de hade råkat få en kort intervju med Sheryl Crow på någon alptopp.
Nu har jag inte haft tillgång på dansk TV på några år men man fick annars intrycket av att det var dödstyst i långa stunder med
Där ser man, det var ett år väl ett himla tjatande om att de hade råkat få en kort intervju med Sheryl Crow på någon alptopp.
Nu har jag inte haft tillgång på dansk TV på några år men man fick annars intrycket av att det var dödstyst i långa stunder med
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 21:18Det är förbaskat skönt att låta bilderna tala. Det är inte speciellt intressant med internskämt i tid o otid.
Det är förbaskat skönt att låta bilderna tala. Det är inte speciellt intressant med internskämt i tid o otid.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:38Jag tycker Eurosport är kassa på att hålla tiderna!
Jag bandar Tdf för att ha i vinter på trainern men istället så får man boxning och rally och annat trams. Gäller speciellt sammandragen på kvällen. Annars är det Eurosport som gäller.
Jag tycker Eurosport är kassa på att hålla tiderna!
Jag bandar Tdf för att ha i vinter på trainern men istället så får man boxning och rally och annat trams. Gäller speciellt sammandragen på kvällen. Annars är det Eurosport som gäller.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 22:46Problemet är väl att sporterna är dåliga på att hålla tiderna. Visst är det irriterande. Det vore dock ännu värre om de bröt innan målgång eftersom etappen gått för långsamt och det var dags för boxning. Tennis- och motorsportfansen uppskattar säkert att
Problemet är väl att sporterna är dåliga på att hålla tiderna. Visst är det irriterande. Det vore dock ännu värre om de bröt innan målgång eftersom etappen gått för långsamt och det var dags för boxning. Tennis- och motorsportfansen uppskattar säkert att
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 16:53Dessa norrmän!!!! Ojojojoj!!!!
Dessa norrmän!!!! Ojojojoj!!!!
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 17:08Så jefla grymma!
Så jefla grymma!